Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Sardar :Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Son:
Papa Ap Ko Yad Ha
Ap Ne Kaha Tha K Agar Exam Me Pas Hua
To 5000 Rs. Inam Denge.
Papa:
Han Han Bilkul Yad Ha
Son:
To Mubarak Ho
Ap K 5000 Bach Gaye
by Pak101.com (few years ago!)
Baap Ne Ane Bete Ko Computer Par Facebook Khole Dekha To Uske Pass Gaya Aur Bola
Baap: “Beta, Facebook Se Hatt Ke Bhi Ek Duniya Hai”
Ladka Khush Hote Hue: “Sachhi Papa, Zara Link To Share Karo, Please.“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek larki ne namaz parhi aur shadi kay liye dua mangne lagi to sharama geye kahne lagi
"Aey Allah mein apne liye kuch nahi mangti bus meri Ammi ko ek Khubsurat Damaad de de.
.
.
.
Pata he kya hua
.
.
USKI choti behan ki shadi ho gai.
M0RAL: Duaon mein funkaarian nahi kerni chhiyen.
by Pak101.com (few years ago!)
Ager trains k naam Pakistani Actresses k naam pe
hotey tou khabrain aisi hotin:
Aaj Reema overload ho kr gai!!
Saima k neechay aa k aik banda halaak!!
Accident main Shahida Minni ki pichli bogi tabbah!!
Tez raftaari ki wja se LAILA patri se uter gai!!
Meera pe charhne waalon ki tadaad main izafa!!
Nirma chalte chalte band ho gai!!
Khushbu ki body change karne ka faisla!!
Nargis per ghair qanooni tor per charhey huay 7
afraad ko saza!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
Snta Tumhari Attendance Bohat Kam He,
Tum Exam Me Nahi Baith Paaoge.
Bnta:
Koi Baat Nahi Mera Bhai Khade Khade Exam De Dega.
by Pak101.com (few years ago!)
Salesman: Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Sardar : Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega
by Pak101.com (few years ago!)
Larki maan se:ammi ye mard kia hota hai aur khusra kia hota hai?
Maan:parhne wala aagr jawab de de to mard agr na de to khusra.
by Sabir shah (few years ago!)
Aao Hum Mil Kr Dua
kreain Ay ALLAH
Mufti Muneeb-Ur-Rehman Ki Begum k kapre Sehi Waqt pr tyaar ho jayen
pichley saal ki tarha 10:30 ELAN na ho k Kal Eid Hai………
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy- Bus,train or ladki ek jesi hoti hai,ek jati hai
to dusri aa jati hai
Girl- Taxi, Autoriksha or ladke ek jaise hote hai, ek
bulao 4 chale
Aate hai..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)