Ek Sardar Ko Machar Ne Kata To
Ek Sardar Ko Machar Ne Kata
To Sardar Ne Poocha Tum To Raat Me Kattay Ho Abhi Kaisay
To Machar Ne Kaha Mere Ghar Kay Halat Theek Nahi Hain Is Liye
“OVER TIME” Kar Raha Hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1121 views
Similar Jokes
Salesman:Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Sardar :Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:stand up ,tell any two pronous.
Studend:woh.... Me
teachar:very good sit down
by Sabir shah (few years ago!)
Pati: Agar mein mar gaya toh mere marne ke baad, kyaa tum doosri shaadi karogi ?
Patni: Nahi… main apni behan ki saath rahungi. Aap Kya Karoge ?
Pati: Mein bhi tumhaare marne ke baad tumhari behan ke saath rahunga…
by Pak101.com (few years ago!)
Q:Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izhar Pehle Q Nhi Krti?
Intresting Jawab:
Taki Break-up Krte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Piche Pade The,Mai Nai
by Pak101.com (few years ago!)
Some 1 Wrote 2 Sardar
Agr Tum Zaheen Ho To Rs 100 Bhejo Hoshyar Ho To 200
Agr Dono Ho To 300 Bhejo
Sardar Sent Rs600 N Wrote
Oey Main Sabka Baap Hon
by Pak101.com (few years ago!)
Larka sheikh se: Aap apni beti ki shadi Mujh se kar dein main oss ke wazan ke barabar Aap ko sona doon ga
Sheikh mujhe kuch waqt do
Larka: sochne ke liye
Sheikh: naheen beti ka wazan barhane ke liye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki apni Dadi se: Main school nahi jawongi. Rasty main larkay chairty hain
.
DADI:Bahany mat banawo, mai bhi usi raste se roz bazar jati hon, Mujhe to koi nahi chairta
by Mazhar Khan (few years ago!)
A child asked his father, "How were people born?" So his father said, "Adam and Eve made babies, then their babies became adults and made babies, and so on." The child then went to his mother, asked her the same question and she told him, "We were monkeys then we evolved to become like we are now." The child ran back to his father and said, "You lied to me!" His father replied, "No, your mom was talking about her side of the family.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)