Salesman: Sir,Ap Cockroch K Liye
Salesman: Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Sardar : Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
Ek chooha sharab k glass me gir gaya.
Wahan se ek billi guzri to usne billi se kaha k mjhy yahan se nikalo phir chahy mjhy kha jana.
Billi ne laat mari glass gira diya.
Chooha nikal kr bhaga or bil me ja kr khara ho gya
Billi na kaha jhooty, dhoky baaz tm to keh rahy thy k mjhy nikalo beshak mjhy phir kha lena…
Chooha Muskuraya
Or Bola
Jaan naraz mat hona
Us waqt main Nashy me tha.;-)
by Hina Ali (few years ago!)
Santa police wale se:-sir kal tv ke alawa mere ghar ka sara samaan chori ho gaya.
Policewala:-to tv kyon chori nahin hua?
Santa:-ji sir tv to main dekh raha tha na.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pujariji Ko Dast Lag Gaye,Doctor Ke Pass Gaye, Aur Poocha
Precation Kya Karoon,Doctor Ne jawaab Diya Jor Se Sankh Mat Bajana
by Pak101.com (few years ago!)
Agr Apke Khane Me Makhi Gir Jae
To Usy Nikal Kr Itna Chabayen K Ksi Or Makhi
Ki Jurrat Na Ho Aap K Khane Ki Taraf Ane Ki..
Zubaida Aapa K Ebrat Nak Totke
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wakeel ka beta:papa ami ne mujhe bila waja thapar mara hai.
Wakeel:sorry beta supreme court ke khilaf appeal high court me nai hoti
by Sabir shah (few years ago!)
A man was complaining to a railroad engineer.
What's the use of having a train schedule if the
trains are always late.
The railroad engineer replied.
How would we know they were late, if we didn't
have a schedule?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy & Girl playing Ludo
Boy : Agar 1,2,3,4 or 5 aaya to
I will kiss U….;-)
Girl : Wat??
Acha or 6 aaya to???
Boy : Kabhi ludo nahi kheli hai kya???.. XD
dobara meri chance pagli.
by Mazhar Khan (few years ago!)
pathan proposed a girl.
With a romantic poetry
billi mar gai razaai mai
mai paagal hun teri judai mai,
pani mai machchar tair nahi sakta
gul khan tere bin reh nahi sakta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Young girl: Dadiji,Aap k zamaane me 10-10 bacche Q hote the ?
Old Lady: Beti Humaare time me bijali nhi thi.
Raat ko kon aya kon gaya malum nhi padta tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy :- buss aur larki ek jesi hoti hai.,.,
ek jaati hai ,,
to
... dosri Aati hai.,.,
GIrLs :-
Rakshey aur Larhky .,
ek jesy hoty hai,.,
ek ko bolao 4 chaly Aaty hain,,,
by Tanveer Hussain (few years ago!)