Lawaris bandar
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1183 views
Similar Jokes
Larka:ya habibi wil you bi my jalebi?
Larki:habibi haya haya
Aj se tu mera bhaiya
by Sabir shah (few years ago!)
1 dafa 1 chor ne apni mangetar ko sonay ka set dia
Mangetar ne khush ho k pocha is set ki kemat kia hai?
Chor ne jawab dia....:
Teen Sal Qaid e Bamushakat...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagaai Taanha Tanha Thee
Mera Koi Acha Doxt Nahi Thaa
Lekin Phir Tum Milgaye
Toh Mujhe Ehxaas Huwa K
Akele Hi Sukoon Tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maalik Nokar Se:
Is Mehngai K Dor Me
Parathay Pe Is Qadar Ghee?
Kya Hogya Hai Tumhe?
Noker:
Maaf Kijiye Ga
Ghalti Se Mera Pratha Apke Pas Agya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Police-Station Aya R Bola:
Mujhe Arest Krlo
Mene Apni BV K Sr Pe Dnda Mara Hy,
Police:
Wo Mar Gai Kia?
Sardar:
Nhi Wo To Bach Gai,
Hun Meri Khair Nai.:-
by Pak101.com (few years ago!)
Ustad har roz stuadant se: kaka teri umer wich qaidazam matric kar li c.
Studant tang aa k:sir tuhdi umer wich bhutto phansi v chrh gaya c.
by Sabir shah (few years ago!)
4 kam karo
1. Mobile switch off kro
2. Battery kholo
3. Sim nikalo
4. Mobile ko road pai dai maro
Jb koi msg hi nhi karna tou mobile
ki kya zarorat.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A sardar was giving with hot water to his hen,
A man asked him that why you are doing this?
sardar replies that now hen will give me boiled eggs
by Rao Nauman Waheed (few years ago!)
In Maths Paper Every 1 Was Writing But Pathan Was Continuously Dancing!
Why?
Bcoz
Someone Told Him Dat There Is Marks 4 Every Steps.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Patient to
Doctor : Apne
nurse bauhat
aachhi rakhi hai,
uska hath lagte
he main theek ho geya..!!
Doctor : Janta
hoon, thhapad ki
awaaz mujhe bhi
sunai di thi..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)