Motorway police
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1082 views
Similar Jokes
A sardar for an exam had studied only one essay
'FRIEND', but in the
exam the essay which came was 'FATHER' .
He replaced friend with father in the essay and it
read:
I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF
FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE
FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Behtreen insan wo hai jiska,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aap Message par rahey hain..
Shukriya..-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sonay k baad bi us k hath ka angutha hilta raha
faraz
us ko 15 rupee me 1000 sms karne ki adat ho gai thi
by Sabir shah (few years ago!)
4 Pathanon ne mil kar ptrl pump khola.1 bhi customer nhi aya.Q?Ptrl pump was on 1st floor.Phir chaaron ne usi flor pe aik restaurant khola.1 bhi customer nahi. Q?Ptrl pump ka board nhi hataya tha.Phir charon ne 1 taxi li. 1 bhi sawar na hua. Q?2 pathan agay or 2 pathan peechay beth kar sawari dhund rahe thay.Taxi kharab ho gai. Chaaron ne khoob dhakka lagya but taxi wahi ki wahi. Q?2 aagay se or 2 peechay se dkhakka laga rahe the.Phir charon ne 1 bacha kidnap kia. Bachay se kaha apne baap se 5 lac rs la warna tujhay maar den gay.Bacha ghar gya aor us k baap ne paisay bhi die. Q?Bachay ka baap bhi pathan tha……!
by tanveer hussain (few years ago!)
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
GOLU-batao raste k dono tarf ped kyu hote he
MOLU-polution kam karne k liye
GOLU-Galat
kyuki agar ped raste me hote to gadiya kase jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Tum 1baar me kitne admi utha skte ho,
PHLWAN-kamse kam 10
Santa-bas,Tumse acha to mera murga hai jo subah pure mohlle ko utha deta h
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai nay pehlay din office khola to bara khush tha. Us ki secertary nay bataya ke bahar aik aadmi aaya hai.
Munna bara khush hua aur usay andar aanay ke liye kaha. Us ke andar aanay say pehlay Munna nay socha ke us par impression dalna chahiye aur phone utha ke batien karnay laga.
Haan Haan, 500 rupay fees hai, apun 10 baje tak betha hai idher, is say late nahi karnay ka, apun bahut busy hai.
Us ke baad us nay phone rakha aur aanay walay say poocha 'Beth na Maamoon, apun teray liye kya kar sakta hai.
Man: Mien yahaan phone sahi karnay aaya hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
PCMCIA
People Can't Memorize Computer Industry Acronyms
ISDN
It Still Does Nothing
APPLE
Arrogance Produces Profit-Losing Entity
SCSI
System Can't See It
DOS
Defective Operating System
BASICBill's Attempt to Seize Industry Control
IBM
I Blame Microsoft
DEC
Do Expect Cuts
CD-ROM
Consumer Device, Rendered Obsolete in Months
OS/2
Obsolete Soon, Too.
WWW
World Wide Wait
MACINTOSH
Most Applications Crash; If Not, The Operating System Hangs
PENTIUM
Produces Erroneous Numbers Through Incorrect Understanding of Mathematics
COBOL
Completely Obsolete Business Oriented Language
AMIGA
A Merely Insignificant Game Addiction
LISP
Lots of Infuriating & Silly Parenthesis
MIPS
Meaningless Indication of Processor Speed
WINDOWS
Will Install Needless Data On Whole System
GIRO
Garbage In Rubbish Out
MICROSOFT
Most Intelligent Customers Realize Our Software Only (for) Fools (&) Teenagers
by Pak101.com (few years ago!)
Mein Pee Kar Nahi Behakta, Usey Dekh Kar Behakta Hoon,,
.
.
.
.,
Itna Bta. Sharab Haram Hui Ya WO?
Ammi ka jawab :
Sharab Haram he, aur wo
by Abdul Hannan (few years ago!)