Memon Toothbrush Dena
Memon : Toothbrush Dena
Mere Brush Ka 1 Baal Toot Gaya Hai
Dukandar : Aik Baal Toota To Naya Q Le Rhe Ho
Memon : Jo Toota Hai Na Wo Akhri Tha
by Pak101.com (few years ago!) / 984 views
Similar Jokes
A Father was watching Fashi0n TV,
suddenly his younger Son came . , . . &
Father diplomatically said:
‘ Ghareeb larkiyan hen,kapre lene k lye b paise nhi’
Son: ‘ Is se b ghareb dekhni hai to CD hai mere pas’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dunia Mai Sab Se Dukhi Aadmi Kon Hai?
Panipuri Wala !
Kaise?
Kyu Ki Ladki Kuwari Ho Ya Married "BHAIYA" Hi Bulati He.
by Pak101.com (few years ago!)
Kid 1: Mere papa itne tall hain, ke jump maar ke helicopter pakad lete hain.
Kid 2: Mere papa bhi tall hain, lekin wo aisi chutiyaghiri nahi karte
by Pak101.com (few years ago!)
2 girls meet:
me & my husband are no longer together...
why?
well, could you live with a person who smokes weed, drinks, has no job and always cusses?
no, of course I couldn't!
well he couldn't either!
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Pak101.com (few years ago!)
JIN admi sy:
kya hukm hy mery aqa
Admi:mere lye "sheela"sy shadi ka intzam kro,
... .
.
.
Jin:Aqa hukam kro begerat mat bano BHABI hy tmhari;)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladke Ko Girls Hostel Mein Naukri Mil Gayi.
Do Mahine Baad Hostel Ki
Warden Ne Use Bulakar Kaha.
Warden: “Tum Apni Salary Nahi Lene Aaye?”
Ladka Chikhte Hue Bola: “Kyaaaaaa?, Salary Bhi Milegi?
by Pak101.com (few years ago!)
Rano k Pappa ; Paper kesa hua?
Rano : Q1 reh gya, Q2 aa nhi raha tha,
Q4 karna bhol gya, Q5 nazar nhi aya
DAD: OR Q3?
SON: Sirf wohi ghalat hua hy..
by haleema sadia (few years ago!)
A neutron walks into a bar and asks,
“How much for a drink?”
The bartender replies, “For you, no charge.”
by WAQAR (few years ago!)
Two Frogs Sitting Together
1St Frog: Trrrrr
2nd Frog: Trrrr
1st Frog:Trrrr
2nd Frog:Trrrr
1st Frog: Taratrrr
2nd Frog: Yar Topic Change Na Kar.
by hearthackervsgirls (few years ago!)