Explain The word AUTOMATICALLY
Explain The word "AUTOMATICALLY"
....Nahe pata
i"ll xplain... ager koi ganji ladki auto mein bethi ho
to use kehte hain auto_mein_takli
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Aaj pher tum nazar nai aae
pher tamannaun k phool murjhae
na jane kis jangle me kho gae tum
hum to gira ghar se pagal khane tak dekh aae .
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad..
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai.
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi ka cell toilet me gira toilet devi golden mobile ke sat parkat huwi.
Man :dewi mera mobile to sone ka nai tha.
Dewi:aby gadhe isy dho le.
by Sabir shah (few years ago!)
Colleague: “Sorry I’m Late, I Got Stuck In An Elevator For 4 Hours Because Of A Power Failure.”
Santa: “That’s Alright, Me Too I Got Stuck On The Escalator For 3 Hours“
by Pak101.com (few years ago!)
Free stay
Free breakfast
Free lunch
Free dinner
Free trust
Free security
Don't loose this opportunity just dial 15 & say
ULLU K PATHAY .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
denge Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey. Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
A Young Boy Appointed As Chowkidaar In Nehru Women Hostel, Gujrat.
35 Din Guzarane Ke Baad Hostel Warden Ne Kaha:
Warden: “Aap Salary Lene Kyun Nahi Aaye?”
Boy: “Arrey, Kya Salary Bhi Milegi“
by Pak101.com (few years ago!)
Cute Insult:
Boy: i want to say something to u Gal: wt ?!
...
Boy: Its 3 words & 8 letters
Gal: i know. Its I luv u, ...but i dont!
Boy: No !!
Gal: den wt?!!!
.
Boy: GO TO HELL !!!
lolzz....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aurat ne 1 wakil se pocha k talak lene ke liye kia sharayat lazmi hoti hain ? Wakil Bola “Talak lene ke liye aap ko shadi shuda hona zarori hai”
by Pak101.com (few years ago!)