I am drunk
MOM I'm drunk WHAT!!!!!! i said I'm drunk
HOW DARE YOU!!!!! SLAP
I was drinking bud lite OK good night
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Santa Car ki Battery change karwane gaya.
Mechanic: Sahab, Exide ki Daal doon?
Santa: Nahin yaar,
Dono side ki daal de warna phir Problem hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend Ek Aisi Cheez Hai…
.
.
.
.
.
.
Jiss K Samne
Chipkali, Aur Cockroach Se
Darne Wali Ladki Bhi.
Sherni Ban K Ghumti Hai..:P
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher to papu: tumhare Papa kya karte hai?
Pappu:
;
;
;
;
Jo meri Mummy Kahti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bhool kar bhi kisiko na rulana,
Zindagi mein sabko hasana,
Dusman ko bhi gale lagana,
Phir bhi koi gam de toh hume batana,
Tapka denge saale ko.
by Abdul Hannan (few years ago!)
5. You never have to watch reruns on television.
4. You are always meeting new people.
3. You don't have to remember the whines and
complaints of your spouse.
2. You can hide your own Easter eggs.
1. Mysteries are always interesting.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar was busy removing a wheel from his auto.
A man asks sardar why are you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board. Parking is only for 2 wheeler.
by Pak101.com (few years ago!)
Jazz marriage menu mein khushamdeed
Rishtey k LYE 1 dabaen
Mangni k LYE 2 dabaen
SHADI k LYE 3 dabaen
pasand ki shadi k lye..
apni
Ammi k paon dabaen
Aur,
Doosri shadi k lye pehli ka
gala
dabaen…!!
jazz cal krney ka shukriah;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jailor-Tum Kis Jurm Me Aye Ho?
Santa-Bas kuch khaas nahi jailor saab,Sarkar Se Competition Ho Gaya Tha
J- Kis Baat Ka?
S- Note Chhapne Ka.
by Pak101.com (few years ago!)
ASrdar: Yar aj mujy ajeeb msg aya or mera mobile off ho gya..
2nd Srdar: Kya likha tha.?
Srdar: Battery low..
2nd Srdar: mUjy sEnd kr, sb kO tAng krUn gA..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Classic bezzati
Girl: What's the proof that you miss me?
Boy: See my cheeks,
my mom slapped me..
because i was smiling while sleeping "thinking of you".
Girl: Itna pyaar karte ho..
Boy: Nahi,
shakal dekh k hassi aa jaati hai.
by Pak101.com (few years ago!)