I am drunk
MOM I'm drunk WHAT!!!!!! i said I'm drunk
HOW DARE YOU!!!!! SLAP
I was drinking bud lite OK good night
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
jo rat ko khana nai khaey ga usay 5Rs milay gy
Bachay 5Rs le kr so gaey
subha Sheikh says:
Jo bacha 5 Rs de ga usay nashata milay ga..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jail Mai Sardar Ka Dost Us Se Milne Ata Hai,
Or Us Puchta Hai
Tum Se Aisi Kya Galti Ho Gai
Ke Tum Jail Me Ho Sardar:
Main Ne Bank Luta……………
……………………………………….
Lekin Paise Wahi Ginne Beth Gya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Last Night I Dreamed Of U Buying Me A Diamond Necklace
Husband: Tonight, Go To Sleep And Enjoy Wearing It
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu LKG Mein Padhta Tha, Ek Baar Lagataar Chaar Din Se School Late Aane Par Madam Ne Kaha.
Madam: “Pappu, Tum Itne Late School Kyun Aate Ho?”
Pappu: “Mam, Aap Na Meri Itni Chinta Mat Kara Kare, Bachhe Galat Samajhte Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Bolu: Pappu, Why are you looking sad today ? Pappu: My wife will not speak with me for a week…. Bolu: Are you mad, You should be happy for that… Pappu: Ya I was but today is the last day !
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: mom, aaj mera dost ghar AA raha hai....
ghar ke sab khilone chhupa de.
Mom: tera dost chor hai kya?
Boy: nahin, who apne khilone pahechan lega
by Pak101.com (few years ago!)
L.I.C Wale Bhi Kya Gazab Scheme Banate Hai
L.I.C Wale Bhi Kya Gazab Scheme Banate Hai
Logo Ki Biwion Ko Paas Bitha Kar Pati Ke Marne Ke
Faide Batate Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan pehle Rozay ko masjid me naat parhne gya
sab logo ne usy buhat maara
Kyun?
Kyun ke pehle hi rozay mein naat parh raha tha
“Alvidah Alvidah Mahe’y Ramzan”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ka Interview Tha...
Sawal Aya:
English Me Translate Karo...
"Main Nokari K Liye
Bohat Umeed Se Hon."
Pathan:
I Am Pregnent For The Job..!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
A boy & girl on date!
boy: i can do anything 4 u...
Girl: can u die 4 me?
...
boy: yes !!
Girl: can u bring stars 4 me???
Boy: yes darling..
Girl: can u delete ur Facbook Account 4 me???
BOy: tu ja behan,, tere ghar waly pareshaan ho rahe hn ge...
by Pak101.com (few years ago!)