Lock kia jaye

Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se
tala laga hua hai !’

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1024 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boss : Why didn’t you complete the work?

Boss : Why didn’t you complete the work?

Me : Sorry. I spent half my day Updating’ Status.

Boss : What about the other half?

Me : Liking’ Status of others!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Style of break up

Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan aur Sardar

Sardar:Ye Bacha Tmara Kia Lagta Hy?

Pathan:Ye Hmara Dooor Ka Sagga Bhai Hy

Srdar: Dooor Ka.Saga Bhai?
Me Samja Nai

Pathan:Is K Or Mere Drmiyan
13 Behen Bhai Hain

by Pak101.com (few years ago!)
Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki

Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki .

Band kerni h poore 2 ghante k liye.
Hakoomat k zulm ghareeb awam per .

Haath mera switch ki tarraf.
*””O GAYEEEEE….”’*

by Pak101.com (few years ago!)
Mera Confidence Dekho

Ek Choohe Ne Sherni Ko Purpose Kia Sherni Ne Kaha Abe Chal Tune
Apna Jism
Jaan Height Dekhi Hai
To Chooha Bola Madam In Sab Ko Choro Mera Confidence Dekho

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya

Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;-

by Pak101.com (few years ago!)
meera ki english

Party mein uss waqt sannatta chha gaya
jab Meera ne kaha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Waiter mere drink mein snow daal do"

by tahir bashir (few years ago!)
Lagao pogo

Humari muhabbat ka imtehan mat lu

aae g.f

humare pehle bi imtehan hute hain salana

by Sabir shah (few years ago!)
Mafi maang lo

Koi…

Galti

Ghhustakhi

Wagaira

Ho

Gai

Ho

Tou

Is

Akhri

Mahenay

Me

;

;

;

;

Mujh

se

Mafi maang lo

Q

k

;

Me aaj achay mood mai hoon

by Mazhar Khan (few years ago!)
Damn. Go to hell

Girl: hi baby..
boy: hii sweety…(sending faild)
girl: r u here?? :(
boy: yes yes..i m here…(sending faild)

girl: r u ignorng me or what?? :s
boy: honey i m nt..i m ryt here..(sending faild)
girl: its over..dnt u evr talk to me again !! :@
boy: Damn ! go to hell.. :@ (message sent):O

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook