Lock kia jaye
Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se
tala laga hua hai !’
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
Boss : Why didn’t you complete the work?
Me : Sorry. I spent half my day Updating’ Status.
Boss : What about the other half?
Me : Liking’ Status of others!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:Ye Bacha Tmara Kia Lagta Hy?
Pathan:Ye Hmara Dooor Ka Sagga Bhai Hy
Srdar: Dooor Ka.Saga Bhai?
Me Samja Nai
Pathan:Is K Or Mere Drmiyan
13 Behen Bhai Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki .
Band kerni h poore 2 ghante k liye.
Hakoomat k zulm ghareeb awam per .
Haath mera switch ki tarraf.
*””O GAYEEEEE….”’*
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Choohe Ne Sherni Ko Purpose Kia Sherni Ne Kaha Abe Chal Tune
Apna Jism
Jaan Height Dekhi Hai
To Chooha Bola Madam In Sab Ko Choro Mera Confidence Dekho
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;-
by Pak101.com (few years ago!)
Party mein uss waqt sannatta chha gaya
jab Meera ne kaha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Waiter mere drink mein snow daal do"
by tahir bashir (few years ago!)
Humari muhabbat ka imtehan mat lu
aae g.f
humare pehle bi imtehan hute hain salana
by Sabir shah (few years ago!)
Koi…
Galti
Ghhustakhi
Wagaira
Ho
Gai
Ho
Tou
Is
Akhri
Mahenay
Me
;
;
;
;
Mujh
se
Mafi maang lo
Q
k
;
Me aaj achay mood mai hoon
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: hi baby..
boy: hii sweety…(sending faild)
girl: r u here?? :(
boy: yes yes..i m here…(sending faild)
…
girl: r u ignorng me or what?? :s
boy: honey i m nt..i m ryt here..(sending faild)
girl: its over..dnt u evr talk to me again !! :@
boy: Damn ! go to hell.. :@ (message sent):O
by hearthackervsgirls (few years ago!)