be-izzati
be-izzati
or biwi
ek jaisi hoti hein..
achi tab hi lagti hay, jb doosray ki ho. :-
by Pak101.com (few years ago!) / 1049 views
Similar Jokes
Husband:” sir meri wife kho gai hai
.
.
Postman:” Yeh post office hai
police station nahi..
.
.
.
Husband:” ohh sorry..!
.
.
Saala khushi k mare kaha jaau,
kuch samjh mein nahi aa raha hai…:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Load Shedding K Fawaaid: Generator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Farahmi Bijli Ka Bill Kam Aiga Mobile Charge Na Hone Se Balance & Time Saving TV Na Dakhnay Say Gunaho Ma Kami Sabr Karney Ki Waja Se Jannat Mein Jaaney K Ziyada Imkanat (A Public.
by Pak101.com (few years ago!)
Najomi aik student ka hath dekh kar bola beta tum bahut parho ge.
Student:o baba parh to me 10 saal se raha hun ye btao pas kb hun ga,
by Sabir shah (few years ago!)
Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote the?
Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...
Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta tha!! :D :P :->
by Pak101.com (few years ago!)
A BANIA cals reporter 2 print death of his GrandPa.
Clerk: 25rs/word
BANIA: Dada Dead
Clerk: Sorry, Min 5 words
BANIA: Dada dead wheelchair 4 sale
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: batao es duniya me
sub se mushkil kon paida hova
PATHAN: sir india ka
sunny deval
Sir:wo kasy?
PATHAN: sir wo kehta hai
Main nikla, GADDI Ly k..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu: Daddy, tell me one thing…..can you write in the dark?
Father: I think so. What do you want me to write son?
Pappu: Actually i just need your sign on this exam report card.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Pathan sat,
"Tumhara aik gurda fail ho gya hy"
Pathan rotay hoy
.
"Kitnay numbron say" :)
by lescol (few years ago!)
Ek ladka bhagte hue ek ladki ke pas gaya aur bola .
“mai tumse dosti karna chahta hu”, ……
.
.
.
.
.
. …..
.
.
Ladki boli : “to hamari dushmani kab thi BHAAIIIYYAA” . . ..
.
Ladka shocks… Ladki rocks
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Mairy khayal mai hamari baiti ko kesi se pyar hogia hai
Husband: Tumhe kaisy pata chala?
.
Wife: Kionky wo kuch dino se Easy Load ke lie paisy nahi mang rahi
by hearthackervsgirls (few years ago!)