Bhagwan ka shukar

Santa: bhagwan ka shukar hai ki India 14th August
ko aazad nahi hua..
Banta: Kyun??
Santa: Are yaar, Phir hum 15th August kaise
manaate ?

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1254 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

AMERICAN LIFESTYLE

AMERICAN LIFESTYLE :
.
.
.
DAUGHTER: “Sorry Dad,I got married ystrday.
.
.
.
.
.
Forgot to invite U..
.
.
.
.
.
DAD:” U nauty.. It’s Ok..
But Don’t forget next Time..

by Numan Malik (few years ago!)
shaadi k moqay par"

ek dost nay dosray dost say pocha,
"betao, wo konsi jaga hay jehan
baap betay ko bhool jaata hay aor
beta baap ko?"
dosray dost nay kaha,
"shaadi k moqay par".

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aaj Light Khana

Aaj Light Khana
Santa standing below a tubelight with an open mouth
WHY??

Coz his doctor advised him, "Pet me dard hai to aaj light khana"

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki Maa Ki tabiyat kharab thi

Santa ki Maa Ki tabiyat kharab thi, Hospital gaye to Doctor ne kaha ki "Test" Hongi. Santa: Inki umar zyada hai test nahi One-Day ya T-20 karwa lo

by Pak101.com (few years ago!)
girl- meri ek ek saans pe ek ek

Girl- meri ek ek saans pe ek ek ladaka marta hai

boy-toh tum koi accha sa toothpaste kyu nahi use karti...

by Pak101.com (few years ago!)
banian s dons

Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do. Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai? Son: Suraj Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Zookeeper and three boys

A zookeeper approaches three boys standing near
the lions' cage and asks them their names and
what they're up to.
The first boy says, "My name's Tommy and I was
trying to feed peanuts to the lions."
The second boy says, "My name's Billy and I was
trying to feed peanuts to the lions."
The third boy says, "My name is Peanuts."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Break up ke baad pathan larki se: Mujhe chorr ke naa jao, jaane ki sazaa paao gi
Aagey road khudi huii hai, tum wapis yahen aogi.

by HAQ (few years ago!)
Pathan In Crore-Pati

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : ' 9 0' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola







Ayesha Manzil .

by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa:MBA ka fullform kya hai.?

Santa:MBA ka fullform kya hai.?
Banta: tu ek dum ullu hai,
dekhta nhi charo taraf MBA ki dhoom machi hai...!!!
*
MBA bole toh-"MAI BHI ANNA

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook