Baniye ki biwi beemar thi:
Baniye ki biwi beemar thi:
Light na hone ki wajah se baniye ne candle jaladi aur bola
Doctor ko bulane ja raha hu,agar tumhein aisa lage ki tum nahin
bachogi to pleasw yeh candle bujha dena.
by Pak101.com (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Miss: Batao Wo Kon Sa Tareeka Hai
Jis Se Sawal Jaldi Hal Ho Jata Hai.??
Pathan: Miss Naqal Ker K.. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook pe kisi ladki se chat
karne se accha…
.
.
.
.
. . .
.
.
.
. .
. .
.
.
. .
.
. .
.
. .
.
.
. .
. .
.
.
.
. . .
.
.
.
.
. . ,
.
.
.
. .
, .
.
Kisi Kutte ko patthar maaro…
Atleast dhang se reply to karta hai..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st Man: shaadi ke baad main lakhpati ban gaya.
2nd Man: use kyu itnaa udhaas bol rahe ho?
1st Man: usse pehle mein crorepati tha
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi doosrey aadmi sey bola:
“Bivi aur ghadi mey kya faraq hey?”Doosra Aadmi bola:
“Ek bigarti hai to bandh ho jati hai……Doosari bigarti hai to “SHUROO” ho jati hai”
by Pak101.com (few years ago!)
AChi bachi...2011
FATHER:beti aj tm ne phone per sirf 1 ghanta bat ki, tum ne t kabhi 4 ghantay se kam bat nai ki...??
BETI:"papa ap bhi na
ye wrong number tha..."
by Hina Ali (few years ago!)
Golden words
agr tm kisi ko chaho or hasil na kar sako to
fittay moon
balkeh durr fittay mun lakh di laanat tuwadi aashqi te
number menu de dio
by Sabir shah (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mulayam singh ek gao me vote mangne gye or 1
budhiya se bole-mata g cycle ka dhyan rkhna
budhiya-Me to tatti ja rahi hu
tu cycle me tala lga de.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Choza,sherni se: Drling
I LOVE U
Sherni:Abay single pasli,tu nay apni jan,body,height dekhi hai?
Choza:Sab choro
JAN-E-MAN,sir
Confidence dekho
by hearthackervsgirls (few years ago!)