Sardar sent sms to his boss
Sardar sent SMS to his BOSS:
Me sick, no work
Boss SMS back:
When I am sick I kiss my wife try it
2 hours later sardar sms 2 boss:
Me ok, ur wife very sweet
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 831 views
Similar Jokes
Ak bandey ko football match ma mahman khasuse bulaya.us ne pehly kabe match nye deka na he kehla match k badh us ne Inam bantey aur kehney laga pakistan ko baney 62 saal hu gay h abe tk itney gurbat h sarey kalare ak football se khal rahey h
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
A man was asked 2 explain dis saying:
Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.
Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki tang me gehra cut lag gya
Nurse: Is me 10 tankey lage’nge
Pathan : ktna kharcha hoga?
Nurse:3000
Pathan:tanka lgwana hy
Karhai nhi karwani
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Vs Pathan: Aisa Kya Karin K Saanp Bhi Mar Jaye Aur Lathi Bhi Na Totay ?
Sardar: Jootay Sa Mar Laitay Hain Thek Hai Na ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jisko FARAZ ne chaha woh kisi aur ki hogai
wah wah wah
Jisko FARAZ ne chaha woh kisi aur ki hogai
.
Lo Dadso yaro, Pepsi aj to fair 70 di hogai ;-) :-P :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye .
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Cigrate Noshi Insan Ko Ahista Ahista Mar Deti He….
.
.
Charsi:
Haan! To Hamein Kon Si Jaldi He…:-(
by Mazhar Khan (few years ago!)
There are Famous mills in Pakistan
1. Sugar Mill.
2. Cotton Mill.
And the most Famous is.
3. Beta Tu zra Bahir Mill..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Do pathan apas mein baat kar rahe the
Pehla bola
KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai
Doosra Pathan
Batati tu naheen daikhna parta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar intrview deny gaya
Boss: Electric genrator kesy chalta ha?
Sardar:
Turrrrrrrrrrrrrrr…
Boss: ( Ghussay say) Stop it!
Sardar:
Turr.tur..Tur.Tusss!.
by hearthackervsgirls (few years ago!)