Exams Should Be Given

Exams Should Be Given On Mobiles Instead Of Sheets.
u know y?
.
.
.
.
Coz today's Students Have More Typing Speed than Writing Speed
What An Idea Sir jiii :-D

by Pak101.com (few years ago!) / 883 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jahan Khawab

Jahan Khawab Wahan HBL Urdu Funny Jokes Aik Pathan ko khawaab main kisi ne QATAL kar dia. Subha uth k PATHAN ne apna HBL ka Account close karwa dia. Pata hai Kyun? Kyun k HBL aap k khawabon ko haqeeqat main bdlta hai jahan khawab waha HBL…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek chor amir aadmi ke ghar mein chori karne gaya

Ek chor amir aadmi ke ghar mein chori karne gaya. Tijori pe likha tha “Tijori ko todne ki jaroorat nahi hai, 452 number press karke sahmne vala lal batan dabao, tijori khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm baja aur police aa gayi.”

Jate jate chor seth se bola: Aaj mera insaaniyat se vishwas uth gaya hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Seeing his wife

Santa, seeing his wife`s nude picture hanging at an art Gallery; `Did u really pose for that?` Jeeto: `R u mad? Of course not.

He painted it from his sharp memory!`

by Pak101.com (few years ago!)
Fast English Speaker

First lady: Mera kid bohot fast English bolta hai.

Second lady: Beta bolke dikha..

Funny Kid: english english english english english..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Sardar: Ghar mai maira hukam mana jata hai. Mai kahta Garam pani le awo, tu usi Time le aty hain
.
Friend: Garam Pani kion?
Sardar: Garam Pani Se bartan achy dulthay hain

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
happy life

A happy life is not about chasing a man,
or even having a man,
but about being the best woman you can be

by @irha@ (few years ago!)
Pathan Thought Lol Meant

Pathan Thought "LOL" Meant "Lots Of Love".
So One Day His Friend's Mother Died. He Sent Him The Following Text
''Sorry 2 Hear About The Death Of Your Mother, Plz Take Care LOL" :D

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
jote prne ke bad

jotay parney k bad zardari farmata hai:

tum kitney jotay maro gay mai sary joty khalonga..
mai bohat bara dheet hun EID pe stall laga lunga.:)

by Abdul Sami (few years ago!)
Santa: Yaar Ye Autometacily Kya Hota Hai

Santa: Yaar Ye Autometacily Kya Hota Hai

Banta: Simple Yaar, Jab Koi Ganji Aurat Auto Me Baith K Jaye to Use bolte hai "Auto-Me-Takli"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook