Actor
Sardar Director: U Should Jump 2 D Swimingpool
Frm 100 Ft Height.
Act: I Don’t Know Swiming.
Sardar Director:
Don’t Wory, Their Is No Water.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
A Big Difference
Between School & Collage:
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Last Bench..
.
.
.
But In Collage If You Were Late,
You Had To Sit On First Bench.. ;-) :-P :D
by inayat khan (few years ago!)
Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.
Shohar(ghusse se): Jaan choro.
Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Humara khwab bhooka nanga Punjab her qadam khud kushi ki jaanib baat to ehsaas ki hai. Cycle per mohar lagayain @ ch. Azab-e-elahi.
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan Ko Doctor Ne E.C.G Krwane Ko Kaha,
Pathan Lab Phoncha To Test Ka Nam Bhool Gya
Thori Dair Sochne K Bad Kehne Lga,
Bhai Jan! Hum Ko C.N.G. Pe Kardo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ka 7up Peene Ka Man Kar Raha Thha, Ek Dukan Pe Gaya Aur Bola.
Santa: “Mujhe Ek Asli Wali 7up Do” Dukandar: “Ye Lo”
Santa Ne 7up Peene Ke Baad, 6
Dakaar Aur 1 Paadh Mara Aur Dukandar Se Bola.
Santa: “Abe Ye Naqli 7up Hai Asli Nahi”
Dukandar: “Arrey Kya Baat Kar Rahe Ho, Wo Kaise?”
Santa: “Ye 6up Hai, 1 Down Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Newtons Universal Law Of Love:
Every boy on earth is attracted towards a girl
with a force directly proportional to the figure of the girl
and
Inversely proportional to strength of her brother..!!
by Abdul Rehman (few years ago!)
Pathan: Yra Ye
"Sent Msg"
Kya hota hy
2nd Pathan:Khuda ka Qasam tm to bilkul Jahil ka bacha hy
"Sent Msg"
Ka matlab hay
Khushbu wala Msg
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistan ki Nojwan Nasal k bigrne ki wja?
.
.
Mobile??
media?
Internet?
nhi
Matric ki Urdu ki Ghazlen;-)
Ache se Ache Bachay ko Aashiq Bana deti hain:-)
by Pak101.com (few years ago!)
ek gaon me kisi Buzurg k Mar jane se Schol me Chutti ho Gyi
Schol se ate wqt 2 Bacho ne 2 Buzurg ko dekha to Ek bola-Dekh Do aur Chutti aa rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:bus aur girl aik jaisi hoti hain aik jati hai dusri aa jati hai.
Girl:boy aur autoricksha 1 jaise hote hain aik bulao 4 aa jate hain.
by Sabir shah (few years ago!)