Lion 1 Buirya Se
Lion 1 Buriya Se:
Main Tera Khoon P Jaun Ga
Buriya:
Pena Hai To Kisi Jawan Mard Ka Pi
Uska Khoon Garam Hoga
Sher: Nahi,Mera Aj Cold Drink Peny Ka Mood Hay.
by Pak101.com (few years ago!) / 1256 views
Similar Jokes
Teacher: Qayamat k din zamin phat jayegi,
Aasmaan tukray tukray ho jayega,
Har cheez fana ho jayegi.
Pathan Student: To kya us din school ki chutti hogi?
by Abdul Hannan (few years ago!)
haadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao
Par
Dukh Main Zarur Jana Chahiye … ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gabbar: are oh sambha ye kon log he jo SMS nahi karte
Sambha: sardar ye woh log hai jo miss call karne ke bad b balance check karte hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta to Doctor : Doctor Sahab! Mein apna dimag
daan karna chahta hu.
Doctor : Hoga to hum le lenge .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Very Emotional Message :
.
.
bete ne “Maa”Say Pucha,
“Kab Tak Meri Fikar Main is
Tarah Raton ko jagti Rahogi?”
“Maa”Nay Piyar say Mera
Maatha Chooma Aur Kaha:
.
.
.
.
.
“Jab Tak tu Apni Dusri Maaon
say Rat ko Bat karna nahi Chorega
“Begherat.”Oopp ssss
..
..
Moral :
MAA SAB JANTI HAI..!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Wich was 1st Silent Hindi Movie?
Student: If Movie was silent how could u know it was Hindi?
Teacher shcks student Rcks
by Pak101.com (few years ago!)
For all students
Suna tha zindagi imtihan leti hai,
.
.
... .
.
yahan to saale imtihano ne zindagi ki LE rakhi hai..!!:p
by Pak101.com (few years ago!)
Daaku: Tera Nam? Lady: Rita
Daaku: Rita Meri Bahan Ka Nam He, Ja Tuje Maf Kiya.
Or Tera?
Santa: Santa! Par Log Pyar Se Muje Rita Kehte Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was writing something very slowly.
Banta asked: "Why are you writing so slowly?"
Santa: "I'm writing to my 6 yr old son, he can't read very fast."
by Pak101.com (few years ago!)
What Nickname Did The Police Give To The
What Nickname Did The Police Give To The New Blonde Woman Police Officer? A Fair Cop.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)