Oye Dil Wadda Kar
Customer At Sardar Jee’s Resturant:
Sardar Jee Soup Main Makhi Hai……
Sardar Jee Oye Dil Wadda Kar
Makhi Tera Kinna Soup Pe Jao Ge….!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1002 views
Similar Jokes
Afzal Tum Rat Ko Kis Waqt Soye The?
Afzal: Main Raat Ko 2 Baje Tak Home Work Karta Rahah Tha.
Father: Magar Raat 11 Baje To Bijli Chali Gai Thi.
Afzal (Ghabrate Hue):
Main Parhne Me Itna Magan Tha K Bijli Aane Or Jane Ka Pata He Nai Chala.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Murghi ko Kaway se pyar ho geya,
jb Murghay ko pta chala tou wo murghi k pas gaya r bola k muj my kia kami hai?smart hon kaway sy ziyada khobsurat hon tmhari bradari ka hon?
Murghi: Me tmhary jezbat ki qadar krti hon,lakin wo air force my hai
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer:2 rupee de do,
girl:sharam nai ati itne samart kubsurat nojawan hu k bhek mangte ho.
Faqeer:ok darling pher apna number de do.
by Sabir shah (few years ago!)
Bv:itni slow awaz me kis se bat kar rahe ho
Husband:behan se
Bv:behan se itni slow bolne ki kia zaroorat hai
Husband: tumari jo hai
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Four beautiful girls are walking on the road.
Change it to exclamatory sentence.
Student: WOW !
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yar Mere Bal Boht Gir Rahe Hain
Frnd:Wo Kyun?
Sardar: Fikr Se?
Frnd: Konsi Fikr Hai Tume?
Sardar: Bal Girne Ki Fikr Se
by Pak101.com (few years ago!)
Bap:beta!agar tum mehnat karo ge to tumhari shohrat dunya ke charo
kono main pehl jaye gi...Beta:lekin master sahab to keh rehy the ke zamin gol
hay
by Abdul Basit (few years ago!)
Cyclone Kise Kahte Hai
Ques: Cyclone kise kahte hai
Santa- cycle kharidane k liye jo
loan lete hai
use cyclone kahte hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Kanjoos 14th floor se neeche gira
Girte waqt usne apni ghar ki khirki me apni wife ko roti pakate hue dekha, to chilla k bola
MERI ROTI NAHI PAKANA!
by Pak101.com (few years ago!)
Salesman: Paa g Cockroach
K Liey Powder Le Lo
Sardar: Na g Na Cockroach
Nu Inna V Free Nae KARNA,
Aj Powder Le Ditta Te Kal
Perfume Mange Ga
by tanveer hussain (few years ago!)