Bache ka report

Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1129 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa kissed her girls

Santa kissed his girl friend in the park.
Girl: Plz ye sb shadi se pehle?
Santa: Don?t worry darling, I'm already married

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Sardar Laughing behind Pathan at ATM Machine,

Ha ha I have seen your password,

Pathan: What is it?

Sardar: It is 4 stars (* * * *)

Pathan: Ha haa ha! You are wrong, it`s 2710.....

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aadat

Sardar air hostess se:- Aapki shakal meri biwi se bahut milti h. Air hostess ne zordar thappad santa ke muh pe mara.
Sardar:- Kamal h. Aadat bhi wahi h.

by Asim Raza (few years ago!)
Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai

Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..

Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi.

by Pak101.com (few years ago!)
Keh Do Un ParhNe WaLo Se

Keh Do Un ParhNe WaLo Se,
Kabhi Hum Bhi ParHa Krte Thay,
Jitna SyLLabus Parh Kr Wo Top Krte hain,
Utna To Hum Choice Mein CH0R DIA KARTAY THAY. ;-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Tu office mein toh bada

Santa: Tu office mein toh bada sher bana ghumta hai, ghar par kya ho jata hai?

Banta: Hota toh sher hi hoon par DURGA sawar ho jaati hai…

by Pak101.com (few years ago!)
Man 2 pretty girl in market:

Man 2 pretty girl in market: I lost my wife here, can U talk to me for a while?

Girl: Why?

Man: B’Coz whenever I talk to any Girl, my Wife appears out of nowhere!;-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gadhon Ki Race!..

Gadhon Ki Race!....

10..

9..

8..

7..

6..

5..

4..

3..

2..

1..

Fire!..

aray Bhago sms bad main prhna..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mobile pe snake wala.

Pathan DR apne kaha tha k subha uth k

koi game kehlne se sehat achi rhti hai

Pr mughe koi farq nhi para.

Doctor:Konsa game khelte the???

Pathan:Mobile pe snake wala...

by Abdul Hannan (few years ago!)
Dosto raat ko padhte padhte

Dosto raat ko padhte padhte ek khayal aaya...
.
.
.
.
.
Fir kya pen uthaya aur likh di nayi Equation...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bed+Rajai=Bhad Me Gayi Padhai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook