Sardar Orders Pizza
Sardar Orders Pizza
Waiter: Sir Shud I Cut It Into 4 Pieces Or Into 8 Pieces?
Sardar: 4 Hi Karde 8 Khaye Nahi Jayenge
by Pak101.com (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Ques:Ghurbat ki intha kya hai?
Ans: Jb 1 larki 2 rupay mein kiss dene ko tayar ho
‘
‘
‘
‘
Aur aap k pass 1 rupay ho…!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Agar apna character sudharna hai to sab auraton ko MAA kaha karo.
Student: Madam is se mera character to theek rahega, par mere baap ka bigad jayega.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Kaala husband Apni biwi
se bola
“Mera bacha pyara hona chahiye.”
Biwi:”Dekho ji choice is yours…..
Payara chaiye,ya hamara chahiye..?
by A. Sami (few years ago!)
Larki apni Dadi se: Main school nahi jawongi. Rasty main larkay chairty hain
.
DADI:Bahany mat banawo, mai bhi usi raste se roz bazar jati hon, Mujhe to koi nahi chairta
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl Campus Main Funny Jokes Biology k Sir: Boys can u tell me exactly where is ur heart? All boys shouted loudly : In “GIRLZ CAMPUS” Sir smiled & said: Mera v ..:)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Son: Dad apko pata chaly ke mai 1st division pass howa hon tu apko kesa lagy ga?
Dad: Tu mai khushi se pagal hojawonga
Son: Bus esi dar se mai FAIL hogia
by hearthackervsgirls (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia
jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki
banda soo hi jaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher �� Agar irada pakka kar k kuch kaam karo tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj aap meri baahon me hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
An Old Rich Man Marries A Yound Girl
Interviewer Asks The Girl:
Aap Ne In Mai Shaadi K Liye Kia Dekha?
Girl:1 Tou In K ” Income”
Aur Dosri In K “Din Kum”
by Pak101.com (few years ago!)