Pathan
Brazer or Bunyaan mein kiya farq hai?
Pathan:
Bunyaan mein kapra ziyada or load kam hota hai.
Brazer mein kapra kam or load ziyada hota hai<
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Students ki 7 Nishaniyan
1- Ratta marny ko Mehnat Kahna
2- Har semester mai ye azam karna ke "Es Semester mai sath sath Parhunga"
3- Mobile Off karky parhna owr 5, 5 mint baad mobile ON karke dekhna ke koi msg tu nahi aya
4- Group study mai bar bar kahna ke "Agar ab kesi ne chawal mari tu group se bahir"
5- Parhny se pahle Course ke Page ginna owr gin kar khof se band kar dena
6- Har Lecture ke End mai sath wale larka se pochna "yar tere pas kal wala lecture hai"
7- Yaar apni Degree ka koi Scope nahi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Techar-Kisi Teen Indian Khano Ke Naam Batao
GOLU-Ji,Mai Batau
Techar-Ha,batao
GOLU-SAHRUKH KHAN,SALMAN KHAN,AAMIR KHAN
by Pak101.com (few years ago!)
They say that marriage makes a man dizzy, and
it`s true. As soon as I got a wife, I lost my balance
at the bank
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek chor ko ko police dh0ndh rahe thi
ch0r jaldi se jhulay me late geya,or feedar munh me daal lia..
P0lice kya kar rahe ho?
Chor,FEEDAL PEE LAHAA HUN UNTAAL
police,jaldi piy0o phr,PEEP PEEP Pe jaen ge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kisi Maa Nay Ajj Tak Aisi Olaad Peda Nahi Ki
Jo
(‘,’)/
<)) Meray Number Par 50 Rupay Ka LOad Karwa Day.
Ha KOi Esa Maa Ka Laal?
Full Challenge. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Chhota Bachha Dukandaar Se Bolta Hai.
Bachha: “Uncle Dettol Soap Hai Kya?”
Dukandaar (Naak Se Ungli Nikalte Hue) Bola: “Haan Beta, Hai Naa”
Bachha: “To Phir Haath Dhoke Ek Creamroll De Do“
by Pak101.com (few years ago!)
Frog: Tumhare paas dimaag nahin hai. Santa: Hai.
Frog: Nahin hai. Santa: Hai.
Frog: Nahin hai & jumps into the well.
Santa: Isme suicide karne waali kya baat thi.?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apna Radio Theek Karwanay Shop Pe Gaya.
Dukandar: Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Honay Ki Waja Se Chal Nahi Raha.
Sardar: Theek Hai,
Te Mousam Nawa Pa Day.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa nd Banta in a football stadium..
Santa : Paji, ye log ball se kya kr rhe hai?
Banta : goal kr rhe hain!!!
Santa :"lekin paji ball to pehle se gol hai , or kitni
gol Krenge?
by Tanveer Hussain (few years ago!)