Pillow is like a true love

True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.

by Mohammad Ali (few years ago!) / 806 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 Chance Do

Mureed:
Baba Jee
Agar Main Nazrana Doon
To Guarantee Hai K Mera Bacha Ho Ga.

BABA:
Nazrane Ki Jagah Agar
1 Chance Do To 100% Guarantee Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ab me naha lun

Sardar:docter sahab mujhe 5 sal pehlay bukhar howa tha
docter:ab kia howa
sardar :ap ne nahane se mana kia tha ab me naha lun.

by Sabir shah (few years ago!)
Tofan anay pr machar 1 darkht sy lipat gya..

Tofan anay pr machar 1 darkht sy lipat gya..
Tofan khatam hone k bad machar apna pasena saf kr k bola..
.


.


.


Aj me na hota to ye drakht to gya tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pthan Ka Naap

Ek darzi logon ke kapray le kar farar hogia
.
Koi kehta mairi shalwar
Koi kehta mairi Qamees
.
1 Pathan bhi ro raha tha, Logon ne pocha tum kion ro rahy ho?
Pathan: Hamara Naap le gia

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Frustrated Student Letter 2 Da Principal

Frustrated Student Letter 2 Da Principal

Salam Saaley,
Yeh Bata Kaun Haramkhor Paper Set Karta Hai?...
Kameno,
Studentx Ki Jaan Nikal Jati Hai.
Uper Sey Paper Checking Aisi Hoti Hai Jaisey Maa Ki Maut Ka Badla Ley Rahay Ho.

Aisa Sylabus Banatay Ho Jaisay Tmhara Yahan Sab Topperx Hain.
Tera Baap B Paper Mein Pass Na Ho.

Tu Bahir Mil Kahein Saaley....

Bataunga Tjhey.

Urx Faithfuly,
Pagal Hun K Naam Likhon?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Agerbeghwan tumhe

Santa: Agar Bhagwan tumhe 1 wish de or Paise or
akl me 1 leno ho to tu kya le.
Banta: Isme puchhna kya hai me Akl lunga
Santa: Achha jiske pass jo cheej nahi ho wohi lena
chahiye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ajeeb massage

Sardar:
Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya
Or Mera Mobile Off Hogaya.
Pathan:
Aisa Konsa Msg Aya?
Sardar:
Battery Low.
Pathan:
Send Kar…
Sabko Tng Karengy.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar is greater than newton

Sardar is far gr8r thn newton. check this out

Sir: wen v throw a ball in d air, y does it cum down?

Sardar: There is nobody in the air to catch the ball..!!:)

by Pak101.com (few years ago!)
EXAM HALL

2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...

by Abdul Basit (few years ago!)
Akbar kaun tha?

Teacher: Akbar kaun tha?
Student: pata nahi sir.

Teacher: padaai ke taraf dyaan do, pataa chalegaa

Student: Aap battayiye. Suresh kaun hai?
Teacher: pata nahi.

Student: apni beti ki taraf dyaan dijiye, pata chalega.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook