Sardarni sharmate hue
Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Injection room ke baahar notice board
Koi mar nahi jata injection
lagwane se Galib Bass
uthne baithne ke andaaz badal jaate hain… ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?
Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1Bar Class Me 1Ladki Gana Gane Lagi
"Zara Zara Touch Me"
Tabhi 1Ladka Utha Aur Use Touch Kiya,
Fir Bola=Le Ab Himmat He to Aage Gake Dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay wale:
Aap ki beti kuch karti hai?
Larki ki amma…
Haan jii
MASHAALLAH
Rozana 3 rupee mai 500 sms krti hai..A.M.A
by Abdul Sami (few years ago!)
Boy-Mai Shadi nahi karunga
Dad-Kyu?
Boy-Q ki Gaon wale Meri Mangetar ko taxi kehte hai
Dad-Are Beta Karle.. Chota sa to Gaon Hy Kitni chali hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Double heart attack msg by a boy to a girl:
1st msg: Lets break up now , Sub khatam.
.
.
... .
.
.
.
.
.
2nd msg:Sorry , sorry , sorry ! That was not for U
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Samundar Mein Dahi Daal Raha Tha.
Banta: “Santa, Ye Tu Kya Kar Raha Hai?”
Santa: “Lassi Bana Raha Hoon”
Banta Gusse Se: “Isliye Log Ham Pe Joke Marte Hai, Itni Lassi Tera Baap Piyega“
by Pak101.com (few years ago!)
AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?
PATHAN : 1 maah main,
...
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main
ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building
kitny din main bani hai?
PATHAN : Sirf 2 weeks main,
AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban
jati hai,
Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne
poucha : Ye building kitney din main bani hai.?
PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Pak101.com (few years ago!)
NEPALI KE MOBILE MEIN RAT 2 BAJE PHONE AYA....AAP SO TO NAHI RAHE HEIN. NEPALI GUSSE SE.....KAMINO YE JARORI NAHI KI HAR NEPALI CHOWKIDAR HO
by Pak101.com (few years ago!)