Quaid-E-Azam Ka Mobile

Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha

2nd Pathan: Ye Tum Kya Kar Rahe Ho

1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.

by Mohammad Ali (few years ago!) / 1072 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

ye CNG bidi hai.

Ek baar santa ko nakli bidi pite dekh banta bola: Yaar, bidi se dhua kyun nahi nikal raha?

Santa: Are bewkuf, dhua kaha se aayega, ye CNG bidi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar saying to his friend-

Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he

“what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?

Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…

by Pak101.com (few years ago!)
3rd Patni-Aapki 1st Wife

3rd Patni-Aapki 1st Wife Kaise Mari
Pati-Zeher Khane Se
Patni-Aur 2nd

Pati-Use Goli Marni Padi
Patni-Q?

Pati-QKi, Wo Zeher Nahi Kha Rahi Thi

by Pak101.com (few years ago!)
1 larka apni door ki Aunty k ghar gaya

1 larka apni door ki Aunty k ghar gaya.

Usay kafi dair ho gye ,

Aunty ne kaha beta aaj tum GUDDU k pass so jao

Larka bola rehne dain me bahir sofay par hi SO jata hun.

Subah 1 khoobsurat larki chai lekar aai

to larke ne pucha ap kon?

Larki: Main GUDDU aap kon??

Larka: main ullu ka Patha………

by hearthackervsgirls (few years ago!)
women

"Honey," said this husband to his wife, "I invited a friend home for supper." "What? Are you crazy? The house is a mess, I haven't been shopping, all the dishes are dirty, and I don't feel like cooking a fancy meal!" "I know all that." "Then why did you invite a friend for supper?" "Because the poor fool's thinking about getting married."

by inayat khan (few years ago!)
1 Gujjar ki MAJJ

1 Gujjar ki MAJJ Masjid me chali gai.

Molvi sahib ne Gujjar ko bohat danta.

Gujjar bola Molvi sab janwar c ghalti nal aa gya kadi sanu wekhya je

by Pak101.com (few years ago!)
Docter se checkup

Nazar kuch nai aata ankhen band hone k baad
dockter se jo pocha is ka ilaaj
de kar 4 tablets bola kha lena 2 jagne se pehlay 2 sonay k bad

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Aur April Fool

Dost Pathan Say: APRIL FOOL Manaya? Pathan: Haan

Dost: Kis K Sath?

Pathan: Biwi K Sath, Hum Ne 3 Bar Talaq Dia Jab Wo Pareshan Hui To Hum Bola “APRIL FOOL”;)

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan 2 Ghante say utility store
pr Cheeni Ki Line Men Phansa Raha.. . .
Jb Baari i To Dobara Peeche
Ja K Line Men Lg Gaya r Bola: . . . . . . . . .
“Ye Hukumat 50 Saal Aur Rahe,
Yaara DiL Khush Ho Gaya…!!!
. . . Jis Ko Samajh i Wo Fwd
Kren-Baqi Pathan K Aagay Kharray
Ho K Cheeni Lein kahin khatm na ho jae

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.

Bhikhari: Saab, coffee peen vaste 20 Rs de do.

Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.

Bhikhari: Naal girlfriend vi a.

Saab: Wah! bhikahri ho ke girlfriend vi bana lai a.

Bhikhari: Nahi saab, girlfriend ne bhikhari bana dita a.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook