Pappu: Papa, wrong causes tension

Pappu: Papa, wrong causes tension & tension causes disease. Is it true?
Santa: Yes.

Pappu: That is d reason why I hav stopped worrying abt my studies

by Pak101.com (few years ago!) / 906 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Why Americans stop printing stamps

Santa: Why Americans stop printing stamps with photo of Pamela Anderson?
Banta: Coz people started licking the wrong side of it for pasting them on the envelopes.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan & new car

Ek Pathan Ne New Car Li:

Aur Drive Pe Nikla.

Thora Aagay Gaya to Toll Plaza Aaya.

Aadmi Bola Han Khan G?
Pathan: Full Kar Do.

by Abdul Hannan (few years ago!)
That Angry Moment

That Angry Moment!
.
.
.
.
Whn a small kid hits u widout any reason in front of his mom & u
cant do anything bt smile n say
.
.
.
.
kitna cute hai (Sala kutta) :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Gul Khan

1 patan 12 floor pe office me betha tha 1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi Niche girte waqt 10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Samnay wali budhi nu smile daini hai

Dada: Puter ander sey merey dant tu ley aa,
Beyta: Mager dada g roti tu abhe bani nhe,
Dada: ohh nhee! beyta samney wali Budhi nu smile deyni hai

by Pak101.com (few years ago!)
commerce ka student

Din mein chain nahi,
Raat ko neend nahi,
Ji na lage kahi.
Khuda, kya yehi pyaar hai?
Khuda bole: Nahi beta, Commerce ke students ka
Yehi haal hai…

by Abdul Hannan (few years ago!)
If a girl get 98%

if a girl get 98% mark her response,
kamina 2 mark or de deta to uska kya jata tha,

if boy gets 35% mark he says:
check karne wala farishta tha yaar:-

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bachay ka school main 7th class main

Ek Bachay ka school main 7th class main new admision howa .

Teacher. beta batao Allama iqbal koN hain?

Bacha. hum ko kya pata hum to school mai naya hai..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mainu disco dance wich 1st prize milea..

santa:Mainu disco dance wich 1st prize milea..
.
Banta: Yaar tenu te dance nahi c Aanda..??
.
Santa: Yaar mainu Stage te Mirgi da daura pai gaya c.

by Pak101.com (few years ago!)
Laloo persad

Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar:
Goal Karnay K Liye.
Laaloo:
Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook