Kale namak moli ke phrate

Mehmano K Anay Se Pehly Agr
Kala Namk Moli K Prathy Aur Chanay Ki Dal Ka
Hlwa Kha K Bethn To Mehman Jaldi Chly Jaty Hain
Or
Dubara Nhi Atay. . .Zubaida Aapa K Khusboo Dar
Totkay ;->

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 843 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Chapal chori ho gai

Snta Ki Chappal Chori Ho Gyi
Wo Qabristan Paucha Or Waha Baith K Kehne Laga
Chor Ko Kaha Dhundne Jaye Ek Na 1 Din To Yaha
Ayega Hi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardar ne apni pencil

Ek sardar ne apni pencil horlicks ki bottle mein daal kar rakh diKyun….
Kyunki wo use Taller Stronger N Sharper banana chata tha.
`

by Pak101.com (few years ago!)
Mareez doctor

Mareez:-doctor ,mujhe ek serious bimari hai,main jo kuch bhi bolta hoon bhool jata hoon.

Doctor:-aapko ye bimaari kab se hai? Mareez:-kaun si bimaari?

by Pak101.com (few years ago!)
Me School nahi jaunga

Son:Me School nahi jaunga
Mom:kyu?
Son:Naukri krunga
Mom:4thClass padhkar kya Kam karoge?
Son:3rd class ki ladkiyo ko tution padaunga;-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
IF ANY FAT GIRL

If aNy fAt gIrL CrosS U…

But Come bacK 2 U At Listening Of Ur WhistLe. . .

Th¡S SituaTiOn iZ Ca|LD. . . .

“GOLMAAL
RETURN”

by Muneeb Alam (few years ago!)
Ek pathan Cycle chalate

Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.

Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they kya ???”

Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break mar kar kia faida.”

by Mohammad Ali (few years ago!)
Paagal 1: main Taj Mahal ko kareedh loonga

Paagal 1: main Taj Mahal ko kareedh loonga
Paagal 2: main use abhi bhech nahi rahaa hoo

by Tanveer Hussain (few years ago!)
I love you

A boy said:
i love u to a girl
But girl replied
s0ry i love sum 1 else
The b0y in sad m00d l0oked at the girl and said
Bataon teri ammi ko ?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhikhari’s True Love

Bhikhari: 50 Rs. dedo sahab girlfriend ko phone karna hai….
Sahab Apni Girlfriend Se:

Dekho, bhikaari bhi apni girlfriend se kitna pyar karta hai…. “True Love”

Bhikhari: Nahi nahi sahab, usse pyar karne ke baad hee main bhikaari bana hoon…

by Pak101.com (few years ago!)
yar yeh Doctor Parchey pey aisa kiya liktha hai



Sardar:

yar yeh Doctor Parchey pey aisa kiya liktha hai jo sirf Medical Stor wala hi samjhta hai.

2 Sardar oh likhda ay:

“Main Lutt Liya a tu v Lut ley”..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook