Tez bike mat chalo
Wife: Please bike itni taze na chalao mujhey bahut
dar lag raha hai.
Sardar: Agar tumhe bhi daar lag raha hai to meri
tarah ankhein band karlo!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 959 views
Similar Jokes
Once Rajnikant became the coach of Indian
cricket team..
.
.
.
.
.
.
.
.
Don't evn try to guess wat happnd... :O
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
The Indian cricket team won the FIFA and
Hockey world cup too
by Pak101.com (few years ago!)
"Doc," said the young man lying down on the couch, "You've got to help me! Every night I have the same horrible dream. I'm lying in bed when all of a sudden five women rush in and start tearing off my clothes."
The psychiatrist nodded, "And what do you do?"
"I push them away!"
"I see. And what can I do to help you with this?"
The patient implored, "Please--break my arms!"
by Pak101.com (few years ago!)
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.
Salesman: Plain main dikhaon?
Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi dikha!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi ne Add dekha
"PURANA MOBILE DO AUR NEW MOBILE LO"
Wo us address per pohancha tu wahan koi shop nahi thi.
Us ne waha par 2 Larkon se is Add k bare mey poocha
Unhoon ne GUN nikal k kaha:
ye Add Hum ne dia tha
"CHAL YE PURANA MOBILE DE AUR JA KR NEW MOBILE LAY"
by Pak101.com (few years ago!)
Aik dost (Doosray say): Tumhari ammi ko kaisay pata chala keh tum nay mun nahi dhoya?
Doosra dost : mein sabun bhigona bhool gia tha.
Iqbal (Ahmad say):dunya ka sab say taqat war aadmi kon hai?
Ahmad: traffic police jo sirf hath kay aik isharay say sainkron garyan rok leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height of jhatka :
“A boy after spending great time with GF,
Saw a guy’s photo in her bag
Asked – Is he ur X BF?
GF kissed him said no dear thats me before surgery…;)
by Pak101.com (few years ago!)
1 PATHAN Ne Apni Bhabi Ko Jan Se Mar Dia.
Logo Ne Pucha K Q Mara ?
Wo Bola:
Yara Me Jis sy Bhi Puchta K Phone Pe Kis Se Baat Kr Rha Hai, Kehta.
Tmhari Bhabhi Se..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows XP install karna hai!
by Pak101.com (few years ago!)
ISHQ Me DOLAT Sari Na Luta Dena..
Mummy Papa Ka Maan Mitti Me Na Mila Dena..
Ghar Se Jo Mily Hen Paise Sabzi K Liye Beta,,
Bazar Ja K Girlfriend Ka RECHARGE Na Kera Dena..
by Pak101.com (few years ago!)