Some idiots say
S0me idi0t say:
"Behind every succesful b0y there is a girl"
but n0b0dy knows the fact that:
"Girls ch0ose only succesful b0ys"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 816 views
Similar Jokes
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar and Police man
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardarni:
Kurri jawan hi gai A,
koi changa jeya munda
wekho 26 saal da howay.
“SARDAR”
Jay 26 saal da na milay
te
13,13 de 2 le aawan
by tanveer hussain (few years ago!)
police wala: “Mian ne tumhen haath dya tha,
tou tum ruky kyu nheen?”
Sardar Driver:”O Jee! Main samjha k aap muje salam kr rahein hy”
by Abdul Hannan (few years ago!)
Zaalim MQM Ki Darindagi Ka
1 Or Jeeta Jagta Saboot
Karachi Me Queta Hotel K
3 Masom Pathano
Se
Naswaar Cheen Li
Teeno Pathano Ne
Tarap Tarap Kar Jaan De Di
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Sardar: Tell me any 5 animals name live in water?
Sardar: Frog
Pathan: Theek hai, or batao,
Sardar: Frog da Piyo, Maa, Pra or Behen.
Pathan: Shabash
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ki Bevkoofiyo Ki Wajah Se Judge Ne Usko Elecrtic Chair Pe Bitha Kar Maut Ki Saza Sunayi.
Jab Usko Chair Pe Bithaya Gaya
To Jallad Ne Us Se Pucha: “Tumhari Koi Akhiri Khawahish?”
Santa Gabrate Hue: “Mujhe
Darr Lag Raha Hai, Please Mera Hath Pakad Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Atom: I’d like to report a missing electron.
Policeman: Are you sure?
Atom: Yes, I’m positive!
Hahahaha...
by WAQAR (few years ago!)
A Punjabi woman talking in English to a Dr.
About sick child
My Kaka is ill ek week da.
Na eat da,
Na sleep da,
Bas weep da te cheek da,
Nalay nakk v leak da.
Tel me elaj iss phteek da..:p:)
by Mazhar Khan (few years ago!)