Funny
Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone
and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.
.
.
Boy(after long thinking)
“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1080 views
Similar Jokes
Girl:janu is week daily movie dekhen ge. Next week daily shoping karen ge
boy:us se next week darbar pe jaen ge.
Girl:wo kiun
boy:bheek mangne.
by Sabir shah (few years ago!)
Girlfriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera gugla.
Muj se shadi karoge? Bolo baby, bolo na!
Funny Boyfriend: Tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ko Der Se Uthne Ki Aadat Thi, Isliye Wo Hamesha Office Der Se Pahunchta Tha.
Uska Boss Iss Baat Se Bahut Naraj Tha, Akhir Usne Santa Ko Chetavani De Hi Di Aur Kaha,
Boss: “Ya To Tum Jaldi Aao Ya Naukri Chod Do”
Haar Kar Santa Ek Doctor Ke Paas Gaya, Aur Usne Kuch Goliya Di Aur Kaha Ki Ab Tum Samaye Par Jaag Jaoge.
Raat Ko Santa Dawai Kha Kar So Gaya, Subha Jab Wo Utha To Sachmuch Suraj Nahi Nikla Tha,
Dawa Ne To Kamaal Hi Kar Diya Tha, Wo Khush-Khushi Tyaar Hua Aur Samaye Se Thoda Pehle Hi Office Pahunch Gaya,
Usne Apne Boss Se Kaha: “Sir, Doctor Ki Dawa To Kamaal Ki Hai”
Boss Berukhi Se Bole: “Wo To Theek Hai, Lekin Pehle Tum Ye Batao Ke Kal Tum Kaha The?“
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Technical Thinking!
A Software Engineer Falling From The Roof Of A Building
And Shouting
F1 F1 F1, Instead Of Help, Help
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar: Bhai Saheb 1 Kala
Bulb Dena!
Shopkeeper:Aap Kale Bulb Ka
Kia Karoge?
Sardar: Dopehr Mein Sone
K Liye Andhera Karna Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Baap ne betay se kaha :
‘dekho ye aaj tumhari teacher ki taraf se mujhe 1 letter mila he….’
Beta : ‘aap bay-fikar rahen, mein ammi ko nahi bataon ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 Girl- Likhe jo KHAT tujhe,
woh teri YAAD me
saare padh liye papa ne RAAT me
savera jab hua toh JUTE padh gaye,
woh FANAA wale baal GHAJINI me dhal gaye...
by Pak101.com (few years ago!)
A cute Sentence Written by a kid on his MATHS Book
.
"Dear Maths! Please grow up and Solve your problems yourself"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: RIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se launga
by Pak101.com (few years ago!)