RIM ka connection
Santa: RIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se launga
by Pak101.com (few years ago!) / 1066 views
Similar Jokes
SARDAR k betay ki baraat thi
Sardar 250 afraad le k pohncha,
Larki ka baap: Tum ne tou kha tha k 50 bandey honge?
Sardar: bande 50 e ne, baqi saarey chawal ney.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
father:jao beta meray liye ek glass pani ley k ao.
beta:abu mein nai jasakta, mein game khel raha hun.
2nd beta:choreye abu ye to hai he batamez
aap khudi ja k pe lein
by Pak101.com (few years ago!)
Aik larka college mayn aik larkee say bola, "Ye hamaara principal bilkul Ulloo hae."
Lakee bolee, "Tum jaantay ho, maen kawn hoon? Maen principal kee baitee hoon!!!"
Larka bola, "Tum jaantee ho, maen kawn hoon?"
Larkee bolee, "Naheen"
Larka khooshee say bola. "Shukar hae yaar, jaan bach gaee"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hai. 10% interest ke hisab se woh 1 saal baad loan vapis karte hai. Batao kitne paise vapis karenge?
Bania’s son: Kuch bhi nahi.
Teacher: Tum maths nahi jante.
Banis’s son: Main toh maths janta hoon, par aap mere papa ko nahi jante.
by khalid hussain (few years ago!)
Doctor: aap dariye mat. main hoo na.
Patient: wahi mera sabse bada dar hai doctor.
by Pak101.com (few years ago!)
Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?
Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Pak101.com (few years ago!)
Angrez urdu mai darwaza kholne ko kaise kahega??
.
.
.
.
Nahi pata?
Ok, Mai btata hu...
“THERE WAS A COLD DAY”
Isko tez tez padho khud smajh jao gay . . :
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm
hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)