Going To Work Or Coming Home!
Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?
Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Sardar:
Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.
Shohar(ghusse se): Jaan choro.
Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ki girlfriend ne usko message kya:
"I Miss U"
Bohat dair sochny k baad Pathan ne jawab dya:
"I Student U"
by Abdul Hannan (few years ago!)
ham apke gali sa guzra ajeeb itafaq tha
apna phool phanka gamla bhe sath tha
by Mazhar Khan (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa propose a girl..
Girl replied-
Thapad marungi...
Santa replied-
Thapad maregi toh mukka bhi khayagi.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya.. ?
Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Andha Police Me Bharti Hone Ke Liye Gaya.
Officer Ne Pucha "Tumhe Hum Kis Liye Rakhe.?"
Andhe Ne Fauran Jawaab Diya "Andha-Dhund Firing Ke Liye."
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Choti Si Pyari Bacchi Ek Dukaan Pe Gayi Aur Boli
Bacchi: “Uncle, Jab Mein Badi Ho Jaungi To Aap Apne Bete Ki Shaadi Mujhse Karoge?”
Dukaandar Muskura Ke Bade Pyar Se Bola: “Haan Beta Zarur Kar Dunga”
Bacchi: “To Uncle, Apni Hone Wali Bahu Ko Ek Dairymilk Do Na“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Circus Dekhne Jata Hai.
Toh Circus Mein Ladki Ne Sher Ko Kiss Kiya.
Ring Mastar: “Aap Mein Se Koi Yeh Kaam Kar Sakta Hai?”
Santa: “Main Aata Hoon Na Par Pehle Iss Sher Ko Peeche Karo“
by Pak101.com (few years ago!)