ham apke gali sa guzra ajeeb itafaq tha
ham apke gali sa guzra ajeeb itafaq tha
apna phool phanka gamla bhe sath tha
by Mazhar Khan (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Teacher: Why did the frog say meow?
Pupil: He was learning a foreign language.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Din mein chain nahi,
Raat ko neend nahi,
Ji na lage kahi.
Khuda, kya yehi pyaar hai?
Khuda bole: Nahi beta, Commerce ke students ka
Yehi haal hai…
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan:: Light nhi hai tau kambakht pankha hi chala do...
Biwi:: Aakhir pathan hi ho na, aqal tau hai hi nhi...
pankha chala diya tau mom-batti bhuj jayegi, pher andhery ma kia karogy.. :D
by WAQAR (few years ago!)
Girl : Will u love me after marriage also, jaisa ab karte ho?
..Boy: This depends on your husband,If he allows me.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dad: ek zamana tha jab main Rs 10/-
mein kirana, sabzi, doodh, nashta le
aata tha
Beta: ab aisa possible nahi papa
kyunki sab jagah CCTV camere lage
hote hain!.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Mujhe Laga Aap Mard Ho
Train chali, Santa ek dibbe mai chadh gaya
TT bola: kyun praaji, nazar nahi aati, ye ladies dibba hai
Santa: Sorry ji, mujhe laga aap mard ho
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?
Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:Yar larkion ko “I love you” kehnay ki sub se achi jaga kon si hai? 2 boy:Mazaar 1Boy:woh kion? 2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar k 12 bachon mein 1 alag dikhta tha,
Jb uski biwi marnay wali thi to Sardar ne poocha:Ab to bta do ye kis ka hai?
Sardarni: Sartaj,sirf yehi apka ha
by Pak101.com (few years ago!)