Funny
Shaadi main ek SMART ladka ladki se:”aap dance
karogi..:))
.
.
Ladki sharma k boli:”yes …”
.
.
.
Ladka pyar se bola:
.
.
.
.
.
.
.
To phir aapki “kursi” main le jaon didi..??
Girl Shocked- Boy Rocked..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Darakht pr 6 prinday bethay thay.Shikari ne dekha Or unn pr fire kia.5 prinday urr gye.
1 betha rha.
.
kioun?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bus….Badmashi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Journalist: Tell me Major, did you ever fall into d hands of d enemy in any of ur engagements?
Major: Oh, yes, but I escaped when I got a divorce.
by Pak101.com (few years ago!)
LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye
jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya
EMERGENCY WARD me miLega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man : my wife is too good.
She can talk on any subject for hours.
Friend : Ahh!!! my wife is better,
She does not even need a subject to talk about.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts & Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them aLL..!!! " :-P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Memon Apni Bv Ka Sadqa Utarta Hay
10 Rs Ka Or Us Main
90 Dal Kr Mobile Card Load Kar Leta Hay
Bv Pochti Hy Ye Kya Kia?
Memon:
Sadqa Gharib Govt Ko Chala Gya
Aur Balance Meray Pas Agya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 pathan apne Betay k 6 mah bad birthday mna rha tha.
Sardar ne pucha khan sahib:
Log to sal bad birthday mnaty hen.
Pathan bola:
Hmare han smester systm chlta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai: Abe circuite bata, agar bina dato ka
kutta kate to kya karne ka?
Circuite: simple he na bhai, bole to bina sui k 14
injection lagane ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)