my name is khan dekh kar kya lesson mila?
teacher:bachoo my name is khan dekh kar kya lesson mila?
bachee:my name is khan se ye samajh me aya ke paglo se bhi ladkiya pat sakti hai.........
by Pak101.com (few years ago!) / 1382 views
Similar Jokes
Snta ek Ped Par ulta latka hua tha,
Bnta ulta Qo latke ho,
Snta Maine SIR Dard ki GOLI khai thi
Kahi Pet me na chali jaye.
by Pak101.com (few years ago!)
A friend asks sardar how was your exam?
Sardar: It was okey but i couldn’t answer past tense of THINK.
I thought, thought & finally i wrote ‘THUNK’.
by Pak101.com (few years ago!)
har Taraf Padhai ka saya hai...
Har paper me zero aya hai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hum to yuhi chale jate h bina muh dhoye exam dene, aur log kehte hai
"saala raat bhar padh ke kya aaya
hai":
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Correct the sentence,
“A bull and a cow is grazing in the field”
Student : “A cow and a bull is grazing in the field”
Teacher : How?
Student : Ladies first
by Pak101.com (few years ago!)
Murga Murgi Se:
I Love U Jaan.
Main Tumhare Liye Kuch B Kar Sakta Hoon,
Murgi:
Haye Allah Sachi,
Murga: Haan
Murgi:
Chalo Phir Aaj Anda Tum Do….!.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Haathi ke bache ne chonti se poocha: Tumhari age kitni hai?
Chonti: 40 years
Baby Elephant (hairat se): 40 saal aur itni choti ?
Chonti: Haan mai Lux istimaal karti hun es liye meri umar nazar nahi aati. Aur tumhari umar kiya hai?
Haathi ka bacha (fakhr se): 10years.
Chonti: 10 years! Aur itne bare?
Haathi ka bacha: Haan, mai Nido jo peeta hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jab tumhe koi thappar bhi maray
to uska jawab phool se do
Magar phool qabrustan ja kar he dena :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
House owner: Rs 500 kiraya hoga.
Tanent: Thik hai. Lekin aapke ghar me chuhey nach rahe hai.
House owner: To saale 500 me kya Sheela nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)
1 ladka choclte kha rha tha..1 admi -beta itni choclte nhi khani chahiye….Boy – mera dadaji 106 sal tak jiye..Aadmi -wo choclet khate the..Boy- nhi wo apne kam se matlab rkhte the…
by Pak101.com (few years ago!)
aisi kaunsi websie hai?? jise ladke ladki chupchup ke dekhte hai......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
WWW.RESULTS.COM
harbar bure khayalat mat paida karo, dimag sadh jaayega.....
by Pak101.com (few years ago!)