Memon Doctor K Pass

Ek Memon Doctor K Pass Gaya Or Bola
K Ghar Ja Kar Mareez Check Karnay K Kitnay Paisay Lo Gay?
Doctor:
Rs.300
Memon:
Chalain Doctor!
Doctor Ghar Pohanchay To Doctor Ne Pocha
K Mareez Kahan Hai?
Memon:
Mareez Koi Nahi Hai,
Sala Taxi Wala
500 Maang Raha Tha!
Or Aap 300 Main Lay Aaye…!

by Pak101.com (few years ago!) / 1021 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar ne ek bachy se pucha

Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k... mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:

by Pak101.com (few years ago!)
Agar Apko Afsos Hai K

Agar Apko Afsos Hy K Apki Life
Main Apka Koi Intazar
Karne Wala Nahi Hai.
.
To 1 Kam Karen,
30 Mint K Leye
Bathroom Main Ja Kar
Beth jayen.
.
.
.
Koi Na KOi Bahir Intazar Zaroor Karyga.
(“,)
<)(>
/ \_
O Nikal Nahi To Meri Nikal Jay Gi.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Yeah..Yeah..Yeah

Ek pathan ka Bus mein ek Larki k paon k oopar paon aa gaya,

Pathan: I'm sorry.

Girl: Andhey ho kya ?

Ek Handsome boy ka b paon Larki k paon k oopar aa gaya,

Larka: I'm sorry.

Larki: It's ok, No problem

Pathan: (Ghussey mein) Q humara SORRY ka spellings galat tha kya ?

by Asif Raza Shah (few years ago!)
husband niche se upar 3rd floor

husband niche se upar 3rd floor pe khadi wife se-zra mera Mobile, Aink aur Rumal pkdana.

Wife Ne Mobile Or Aink upar se fenk di. to wo niche girte hi toot gye. jb hanky fenkne lagi to HUSB bola k ruko. Main Upar aake hi le leta hun. ab isko bhi todo gi kya.

by Pak101.com (few years ago!)
Easy load k paise nai leti

B.v:humari beti ko kisi se pyar ho gaya hai,
husband:tum ko kaise pata chal?

B.v:wo bahut dinun se easyload k paisy nai mangti

by Sabir shah (few years ago!)
Height Of Student Talent.

Height Of Student Talent.

Teachr: U Just Got 5 Marks &
Still UR Laughing.
.
..
.
.
.

.
.
.
Student: I’m Wondering How I
Got 5 Marks
Even I Wrote

‘honey singh- ‘Angrezi Beat’ nd Hookah Bar Lyrics

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai

Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :

by hearthackervsgirls (few years ago!)
aisa bhi ni hai

Aisa bhi nahin hai ke, I don’t like your face Par dil ke computer mein, nahin hai enough disk space

by Abdul Sami (few years ago!)
Kya tumne mujhe KUTTA kaha?

Husbnd: Kya tumne mujhe KUTTA kaha? No answer

Husbnd again asks, No answer
Then again he asks,

Wife: Nahi kaha. Plz AB bhoka na bandh karo

by Pak101.com (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani

Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.

Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?

Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook