Will this bus take me to jalandher
Santa Singh: Will this bus take me to Jalandhar?
Driver: Which part? Santa Singh: All of me, of
cours
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
santa:Mainu disco dance wich 1st prize milea..
.
Banta: Yaar tenu te dance nahi c Aanda..??
.
Santa: Yaar mainu Stage te Mirgi da daura pai gaya c.
by Pak101.com (few years ago!)
KHAN Ne 1 Bacha Agwa kia
Or Sticker Pe Likh K Bache Pe Chipkaya:
"10 Laakh KaL Subah PuL K Neeche Pohncha Do"
Or Bache Ko Ghar Wapis Bhejh Dia.
Dosre Din Wo Pul K Neche Gaya Tu
Use Paise MiL Gye
Or
Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasm
Paise Ka Gham Ni,
Gham Is Baat Ka
Hai K
KHAN Ne KHAN Ko Loota
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I?m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Greàt Wørds…
“This life Is Too Short Even To Get A Full Sleep,
I Don`t Know How People Find Time For Study.”
by inayat khan (few years ago!)
Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel
Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do
Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ne Ek Ladki Ko Ched Diya,
Ladki Boli: “Dam Hai To Kabhi Akele Mein Aake Mil”
Ab Bechara Pappu Ko Khud Samajh Nahi Aa Rahi Ki Isko Kya Samjhe
Dhamki? Ya Fir Chance
by Pak101.com (few years ago!)
1 Ghar se chuntiyo(ants) ki kataar darwazay se bahar nikal rahi thi.
GHAR k malik ne pucha,"tum sab chuntiya, kaha ja rhi ho."
CHUNTIYA boli,"tum jese kanjus aadmi k ghar pe rehne se acha hay k ham kisi aur jaga HIJRAT(MIGRATE) kar jae..."
MORAL:
yar kuch to sharam karo. ITNI kanjusi b achi nhi hoti ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to pathan:
can u translate the following sentence in a single English word?
Moti larki intezaar kar rahi hai?
Pathan: Motivating
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sharabi Ka Court Mein case Chal Raha tha.
Judge Ne Kaha
" ORDER ORDER"
Sharabi Replied..
" Ek CHILI CHICKEN,EK Qtr ROYAL STAG With SODA' Jaldi...
by Pak101.com (few years ago!)
Faasla rakhain…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wrna pyaar ho jae ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)