Disco dance
santa:Mainu disco dance wich 1st prize milea..
.
Banta: Yaar tenu te dance nahi c Aanda..??
.
Santa: Yaar mainu Stage te Mirgi da daura pai
gaya c.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 869 views
Similar Jokes
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Sardar Se:
Dahi Ki English Btao?
,
,
,
,
,
Sardar Sochne K Bad:
,
,
,
,
,
,Milk Sleeping In The Night
And Swairey Swairey Tight.!
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair
( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or
bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanjus-Jao.
2 dukano se 3-3 kabab le k aao.
Servant-Janab..
6 ikhatte kyu nahi.
Kanjus-Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz Zyada mileygi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap Ne Ane Bete Ko Computer Par Facebook Khole Dekha To Uske Pass Gaya Aur Bola
Baap: “Beta, Facebook Se Hatt Ke Bhi Ek Duniya Hai”
Ladka Khush Hote Hue: “Sachhi Papa, Zara Link To Share Karo, Please.“
by Pak101.com (few years ago!)
Larke wale:hum ko larki pasand he shadi kb krni he?
Larki wale:abi to larki parh rhi he. . . .
Larke wale:Hmara beta knsa bacha he jo kitaben phaar dega
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik sardar cycle pe faqeer k pas se guzra..
Faqeer ne kaha ALLAH k nam pe kuch dy do!
Sardar cycle rokte hue, chal peeche beth tujhe jhulay doon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The problem is Pakistan k aadhey ameerzadey apney baap ko nhi jantey. They just keep asking others.. . . . . . . . .
Tu janta hey mera baap kon hey..??ToungeYay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Pathan Se: Yaar meri saas k birthday hay koi sasti aur achi antique cheez batao jo ussay don.
Pathan: O khucha, aisa karo humara Sussar de do.
by Abdul Hannan (few years ago!)