Ek ganje k sar par do bal the
Ek ganje k sar par do bal the.
Dono ko aapas me pyar ho gaya,
shadi karna chahte the.
Magar nahi kar paye....
Batao kyun?
Kyun ki Bal Vivah apradh hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1042 views
Similar Jokes
Teacher to pathan:
can u translate the following sentence in a single English word?
Moti larki intezaar kar rahi hai?
Pathan: Motivating
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni:Jb tum Desi pite ho,muje Paro kehte ho.
Beer pite ho to Darling.
Par aj Bhootni Q kah rahe ho?
...
Pati:Aj maine SPRITE piya h, Seedhi bat no bakwas.
by Pak101.com (few years ago!)
Super Faadu Joke
.
ek khoobsurat Larki k sath sath kutta chal rha tha…
Pass se guzrte Larke ne dekh kr kaha: -
.
.
Ladka:- “Aap dono behan – bhai hain?”
.
.
Larki : – “Aap ko hm dono me se kon pasand hai?”
.
.
Larka : – “yaqeenan tum ”
.
.
Larki : – to phir is k liye apni behanLe Aao,
Hamaray yhaan nanad ko bhabhi bnane ka riwaz chalta hai
.
Ladka Shocke – Ladki Rocksss
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Two cockroaches sitting in washroon eating potty.
One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.
Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband biwi se Phone par:
“Kiya pakaya hai aj khanay mein?”
Biwi (ghussay se):
“Zeher”
Husband:
kha kar so jana, mein dair se aonga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A sardarji, having bought a new phone with the latest model of answering machine had to disconnect it the very next day.
He was very disturbed when he heard his friend say, "abey, phone utha ke bolta hai ghar pe nahin hoon".
by Pak101.com (few years ago!)
1 kabhutar Pathan ko boht dino se tang kar raha tha
.
Pathan ne usey pakar lia, owr usey marne ka faisla kia
.
Usey chat par le gia,
.
owr
.
Wahan se neche phaink dia
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
what is ds difference between indian cricket team
and toilet ..
kuch b nahy waha b dhoni hay or yaha b dhoni hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I want U to know that U are very important to me, It's impossible for me to live without U even 4 a second! U r my life & I can feel U everywhere.... DON'T MIND I WAS TALKING ABOUT OXYGEN...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)