Jaag rha hun
Santa: Mujhe Raat Bhar Neend Nahi I.
Banta: Q?
Santa: Q Ki Kal Raat Bhar Neend Mein Yahi Sapna
Dekhta Raha Ki Main
Jaag Raha Hu
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 842 views
Similar Jokes
Maa- “Itne dino se tum apne premi ke saath ghoom
rahi ho, vah shaadi ke liye kuch nahi bolta,
aakhir vah chahta kya hai?”
Beti- “Pata nahi maa, jyada samay vah mujhe
andhere me hi rakhta hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Bhai Aapke Sare Msgs Mai 1 Larki ko Bhejta Hon.
Or Aaj usne pocha k ye pyary pyary msg kn krta he tmhy.
Mene us ko apka nam btaya lekn usne bht zid ki k
Mujhe uska nmbr b do mene mjborn usko ap ka nmbr dia he.
Plz plz plz plz uske 7 koi btmizi na krna uska name he
.
.
.
Shabbo Jamadarni. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ap humari gali me aaye,
thora sharmae,
thora ghabrae
thora sa muskrae;->
pher zoor se chilaae
aalu chole misale wale.
by Sabir shah (few years ago!)
Wife was in the habit of having long conversations on the telephone, sometimes going on over an hour.
One day she hung up after 15 minutes. “What is the matter today?” asked her husband.
“Today you had less than half an hour conversation on the phone.”
“I got a wrong number,” replied wife.
by Pak101.com (few years ago!)
American ne India ka masaledaar dinner liya,Agli
subah toilet se nikalte hi bola,Ab samjha Indians Q
paani se dhote Hai,Tissue paper to aag pakad
lega....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: name diff types of cheese
Banta: Gouda …feta…bekhudhi …mozzarella …
Santa: wait a minute ���what’s bekhudhi ???
Banta: hosh waalon ko khabarr kya bekhudhi kya cheese hai.
by Pak101.com (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: yaar me kal Bitch per ghoomane gaya tha.
Santa: Ajib baat hai, tu kutti per baith kar ghoomane gaya phir bhi usne katta nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi .
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi .
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
On a romantic day sardars girl friend asks him,
Darling on our engagement day llyou give me a ring?
Sardar : sure, from land line or mobile phone.
by Pak101.com (few years ago!)