Ami bhi mazak karti hain
Shohar: tmhari ami ki Mazak ki adat khatam nhi huwi na??
Biwi: q kia keh diya ami ne??/
.
.
.
Shohar: aaj mujh se pochtein rhe thei k mere bêti se shadi kar k khush tau ho na???
:D
:D
by WAQAR (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
New Theory:
Argument wins the person,
But loses d Relation..
So don't argue with your friends
Just.. Slap them & Say
..
..
..
Chup saale ..tu galat hai aur
main sahi baat khatam " :DSee more
by Pak101.com (few years ago!)
Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:
1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi
3.Ushka Chokidar humko bana do.
by Pak101.com (few years ago!)
In me se aik colour select karen peech,blue,green,black,white,gray,pink or mere liye garmi ka suit silwa kar bhej den shukria.
by Sabir shah (few years ago!)
Fakeer:Maaji Bhukha Hu, Khuda Ke Naam pe Khana De Do
Maaji:Khana Abhi Nahi Paka
Fakeer:FaceBook Pe RAHIM
CHACHA k Naam Se Hu
Pak Jaye To update kar dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Batao Wo Kon Sa Tareeka Hai
Jis Se Sawal Jaldi Hal Ho Jata Hai.??
Pathan: Miss Naqal Ker K.. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Khuda kare tujhe khushiyan hazaar mile, mujhse bhi achche yaar mile,
meri galfriend tujhe raakhi baandhe aur tujhe ek aur behan ka pyar mile
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do,mere dost aa rahe hai
Banta: Kyon!Aapke dost chura lengey Santa: Nahin,pehchan lengey
Se
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar bivi se: aaj keya pakaya hai?,
bv: zeher,
shuhar: acha phir tum kha kar so jao, main der se aaon ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Moon is better than Sun because
Moon gives light in night
when light is needed
but Sun gives light in day
when light is not needed.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
"High Class Insult"
Boy 2 Girl :- Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho
Girl :- Isliye itni der se soch rahi hu ke mere pass
Gadhe kyo Khade hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)