Aj Kal Ke Bache
Maa : Beta, Kya Kr Rahe Ho ?
.
.
Beta : Padh Raha Hu..
.
.
Maa: Wah Excellent…!!!
Kya Padh Rahe Ho..
.
Beta : Aapki Hone Wali BAHU Ke Messages.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1386 views
Similar Jokes
THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ 15 saal se Ro Ro Ke aulad k liye dua mangta raha
Ek Din God Parkat Huye Or Bole-Abe RAAZ Pehle shadi to kar le
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Party mai khana kha raha tha
Plate par Tissue Paper daikh kar socha ke shayed yai bhi koi khanay ki cheez hai
Jab wo khane laga tu………….
2nd Sardar: O na khayien, Pikka e!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
How is a police car like a women?
It flashes and It usually has a d*ck in it.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan ki biwi mar gayi,
Pathan chup tha magar uski biwi ka lover bohot ziyada ro raha tha.
Pathan ne us se kaha:
O yara tum ro mat,"Hum dobara shaadi kare ga.."
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan SMS
——————–
Sardar: why the doors are locked when the airplane fly.
Pathan: thinks about it for some time and reply,
.
.
Because venders should not be enter
by Pak101.com (few years ago!)
Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladki Ne ChotY Bache K GaL Pe Kiss Ki
GIRL-Oh SorrY TumHare GaL Pe LiPstik LaG Gai
Bacha-KuCh Acha Karne Se Agar DaaG Lagte Hen,To DaaG to Ache Hote Hen:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boss during an Interview
Boss: There are two main rules for our company to select you.
Applicant: What is it Sir?
Boss: Our second rule is Cleanliness, did you wipe your feet on the mat near the door before coming in?
Applicant: "Yes Sir"
.
.
Boss: Our first rule is trustworthiness and for your kind information there is no mat near d door!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)
Papa-Bete result ka kya hua?
Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"
by Pak101.com (few years ago!)