4 shadion ki ijazat
Wife subah husband ko namaz k liay jagati hai.
Husband: yaar sonay do qaza parh longa.
Wife: Shariat namaz ki qaza ki ijazat nahi deti.
Husband: Shariat 4 shadion ki ijazat bhi to deti hai.
Wife: So jao, so jao, Allah pak bara Ghafoor ur Rahim hai. :)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 837 views
Similar Jokes
Mere Ghar K Samne Se Bhagi Ek GHODI.
Wah Wah
Mere Ghar K Samne Se Bhagi Ek GHODI.
Phir Bhage Tum
Aur RAB NE BANA DI JODI. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya
hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu :
arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
why do boys call gurls "item"?
bcoz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
item mean "maal"
"maal" mean "paisa"
and "paisa" mean "laxmi"
aur ladki to ghar ki "LAXMI" hoti hai :D ;)
"RISHTA WAHI SOCH NAYI!!" ;D :P
by Pak101.com (few years ago!)
3 Pathan film "Sholay" daikhny gaye
.
Hero ne kaha "Basanti en kutton ke samny mat nachna
.
Pathan khary hokar boly: "Ticket lia hai, eska baap bhi nachega"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa ki collage mein ek friend bani
usne ek sher sunaya
Santa ka sher:Is tarah mujhe apni taraf mat khicho sanam branded t-shirt hai fat gayi to bahut marunga
by Pak101.com (few years ago!)
Faqir: Baji bhoka hun Allah K naam par khana de
do
Baji: Khana abhi nahi paka
Faqir: Baji FaceBook pe BABA NIAZ k naam se hun,
pak jaye to wall pe update kr dena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Once a boy Uploaded a photo
holding a dog
on Facebook..
.
Girl commented : "Which one is
you?"
.
Boy replied : "The One holding
you.." ;) :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: (Doctor se) Meri skin bohat soft, mulaayam, or sensitive hay or rang bhi bohat gorra hy, sonay say pehlay kya laga k soya karon?
Doctor:
“KUNDI”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?
Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi
Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!)