Hum yahan nahi rhe ge
Pathan :hum yahan nai rahay ga hmra paisa wapis
karo,
Itna chota kamra or 1 stool,
tum humein janwar smjhta hai.
Waiter:sir kamray may tu chalian ye Lift hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 994 views
Similar Jokes
1 Ship 300 pagalo ko le ja raha tha. Bina Ship
doobe sabhi doob gaye
.
.
Kaise ??
.
?
.
?
.
Ship band ho gaya tha
.
or
saare pagal dhakka dene ke liye utar gaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hindi teacher asks."Kaal kitne prakaar ke hote hain.
Sardar child,"5 prakaar ke: Local kaal, STD kall, ISD kall, missed kall and satsiriakal.
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: How much to have this tooth pulled?
Dentist: $100.00.
Patient: $100.00 for just a few minutes work?
Dentist: Well, I can extract it very slowly if you like.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Sardar Se:
Dahi Ki English Btao?
Sardar Sochne K Bad:
,
,
,
,
Milk Sleeping In The Night
And Swairey Swairey Tight.!
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 sardar ne nayyi chaddi li
Gawon mai sab ko dhoti uta kar kaha mairi nayyi chaddi dekh len
.
Ghar aya tu dekha chaddi almari mai pari thi.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pappu Jamadar ki Love Story”
Apne Dil k Gatar ko Teri Yaadon k Kachrey sey Bharta hoon
Main Tere Pyar Mein Baasi salan ki tarah Sarta hoon
Tumhein kaisey bataon Jaan ye baat dil ki
Tum par Gandi Naali k Keeray ki tarhan marta hoon
by haleema sadia (few years ago!)
Boy to his friend:
yar me apni girlfriend ko kya birthday gift don.
Friend: kesi dikhti he,
Boy: beautiful
Friend: esa karo mera number de do…..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Luchnowi Nawab Punjab pahuncha aur sardar se rasta puchne ko ruka: Huzoor, Ek Takleef Deni Thi Aapko?.
.
Sardar: Sale de kar to dekh teri bakkal na taar dunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Me: "Dad I want to go to a 50 cent concert."
Dad: "Here is one dollar, take your sister to.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)