Moving on road
Snta & Bnta moving on road at 12midnight
Snta:Bahut garmi he yaar
Bnta:HA yaar
Din hota to kahi chhao me baith jate.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 842 views
Similar Jokes
Santa Lost His Cheque Book:
Bank Manager: Be Careful, Anyone Can Put Ur
Sign,
Santa: Oye, I’m Not A Fool, I Have Already Signed
All Cheques.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Monu - sister mujhe ek bottle khun de do
sister - blood group batao..
Monu - koi v chalega.
Sister - kaise?
Monu - gf ko love letter likhna hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8
dushmano ki taangein kaat di thin..
Dost: Gardanein Q nahi kaatin?
Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Medam-kaha se copy ki, kahan h pen?
Boy-jbse tumhe dekha kya copy kya pen
Tere mast-2 do nain mere dil k le gye chain gayab
h copy or kho gaye pen
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper- Q wapis kiya ?
Santa- ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai .
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aurat Aadhi Raat Ko Qabar Pr Baithi Thi
Musafir Ne Pocha: Darr Nhi Lgta?
Aurat: Lo Is Me Da
e Ki Kya Baat Hy
Andar Garmi Thi Is Liye Bahir Bethi Hon =P =D
by Hader Maher (few years ago!)
1 Mast SHair Arz Hai
-
Hum To BadnaSeeb Hai K TarSay TEri Aik Deed ko
-
.
Hum Se aCHa To Bathr0oM Ka Lota Hai Jo Dekhay TEri Har CHEz Ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?
Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl:
Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI"
Hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Lrka Gutter mei Gir gya
Batao Q?
.
.
.
Andheri Gali mei sms type krte hue Ja rha tha
\ (‘^’) /
” ” ” ” ” ”
.
.
“1 Message Recieved”
Jaldi Nikalo Bhosri walon
by Mazhar Khan (few years ago!)