Papu addmission lene college gaya
Papu addmission lene college gaya..
.
.
Principle:”Mai tum se 1 Mushkil sawal puchun
ya 10 Asaan.. ??
.
Papu:”1 mushkil sawaal..
.
Principle:”Batao Din pehle aata hai ya Raat.. ??
.
.
Papu:”Din..
.
Principle:”wo kaise.. ??
.
.
Papu:”Sorry sir ye Aap ne Dusra sawal puch
liya..
by Mazhar Khan (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Shaikh 8th manzal se neche gira. Girte howe kitchen ki window k pas poncha to apni bv ko dekh kar bola:shagufta meri roti na pakana
by Sabir shah (few years ago!)
?3 words dat cn totally chng ur mood...
.
"I LUV U"
.
.
"I HATE U"
.
And
the best one
.
.
.
.
.
.
" FACEBOOK LOGIN ERROR"
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan hajj kr k wapis aya to dost ne pocha k shaitan ko kanker mary thy?
Pathan ne kaha:
“Na yara rush boht ziada tha. Hum gaaliyan de k aa gya”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
Agar sache dil se Rab se Dua ki jaye to wo poori hoti hai…!!!
Student:
Rehne dain miss, agar aisa hota to aap meri biwi hotein.
by inayat khan (few years ago!)
1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi or ko
ghumane deta he
by Pak101.com (few years ago!)
1 ladki dupatta muh pe lapete hue scooty pe jarhi thi,
.
samne se ek admi bike p aate hue bola
Ae CHAMIA Zara duptta hAtake
chehra to dikha do" Ladki-
.
.
PAPA mai hu apki Guddi .
by Pak101.com (few years ago!)
wife : Ghar nahi aa sakti..
Car ka stearing, gear, break sab chori ho gaya hai..
.
.
After 1hour,
SHe calls back : Aa rahi hu, galti se pichli seat pe baith gayi thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Laziness Is The Mother Of All Bad Habits...
.
.
.
But Ultimately She Is A Mother,
...And We Should Respect Her... ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladki apne Sardar boyfriend ko apni mami se milati hai.
Mami: oh, to tum hamare jamai banna chahte ho?
Funny Sardar: Aapka jamai ban ne ki to koi chahat nahi, par kya karun aapki beti se shaadi karne ka yahi ek raasta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
American ne India ka masaledaar dinner liya,Agli
subah toilet se nikalte hi bola,Ab samjha Indians Q
paani se dhote Hai,Tissue paper to aag pakad
lega....
by Tanveer Hussain (few years ago!)