Difference Between Best Friend & Just Friend
Difference Between Best Friend & Just Friend:
When You Are In Hospital.
Just Friend Asks: “Tabiyat Kaisi Hai?”
Best Friend Asks: “Nurse Kaisi Hai?“
by Mazhar Khan (few years ago!) / 846 views
Similar Jokes
Ramdas Dukhi Hokar Apne Dost Shyamdas Ke Ghar Jata Hai Aur Shyamdas Se Bolta Hai.
Ramdas: "Yaar, Mujhe Apni Biwi Se Talak Chahiye"
Shyamdas: "Lekin Kyu Akhir Aisa Kya Hua?"
Ramdas: "Wo 6 Mahine Se Baat Hi Nahi Kar Rahi"
Shyamdas: "Ek Baar Phir Soch Lo, Aisi Biwi Sirf Kismat Walo Ko Milti Hai"
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar: Main tang aagaya hon, Tum humesha Mera
Ghar, Meri Car, he kehti rehti ho.
Kabhi Hamara bhi keh diya karo.
Ab Almaari main kya dhoondh rahi ho?
Biwi: Hamara Dupatta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa to Banta – Dr ne kaha tha k tv cabel se
bache kharab hote hai aur padhai b nai krte, maine
cabel katwa diya,
Banta: Good. Ye to bahut aachi baat hai,
Santa: Ab maine dish tv laga liya hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10 kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo ponchne ke liye
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Bhagwan Se Poocha:
Kya Main Agle Janam Main
Gadha Ban Sakta Hon?
Bhagwan Ne Jawab Diya:
Ek Hi Facility Baar Baar Nahi Mil Sakti.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: Aj meri dil ka operation hai.
Boy: pata haiGirl: I love u
Boy: mai b b0ht pyar krta hun tumse.
Operation k bad jab larki ko hosh aya To sirf uska baap khara tha.
Girl: wo kahan hai ?
Father: tumhe ni pata tumhe dil
kisne dia ?
Girl: what ? Or zor zor se r0ne lagi.
Father: mazak kar raha hun
Kamina Bahar Samose Kha raha hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was in an airplane going to Bombay. While it’s landing,
Santa shouts : Bombay … Bombay Air hostess: Please be silent.
Santa: Ok. Ombay! Ombay! Santabanta Sms
by Pak101.com (few years ago!)
Uqaabi josh Jab bedaar hota hai in nojawano mein
.
.
.
.
Le ker LUX ki Tikki ghuss jaate hai Ghusal khano mein. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pita- “Dekho beta, tum kabhi shaadi na karna,
yah baad me bahut badi musibat paida kar deti hai|”
Beta- “Haan pitaji, mai kabhi shaadi nahi
karunga aur yahi shiksha apne bete ko bhi dunga|”
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)