Pathan K Sar Me Chot Lag Gae
Pathan K Sar Me Chot Lag Gae.
Nurse: Is Mein 7 Tanky Lage Ge
Pathan: Kitna Paisa Ly Ga
Nurse:Rs. 3000
Pathan:Baji Sirf Tanka Lagwana Hay Karhai Nahi Karwani.
by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Boy: yar tu ne us larki k liye cigrate chor di?
Friend: han.
Boy: sharab bhi chor di?
Friend: han.
Boy: jua bhi chor dya?
Friend: han.
Boy: abay tu us se shadi kyun nahi ki?
Friend: yar itna sudhar giya tha k us se achi mil gai..
by Pak101.com (few years ago!)
SAAS : Kalmuhi Khuda ne tumhe 2 annkhe di hay, chawal se pathar nahi nikal saktin?
BAHU : Khuda ne tumhe 32 daant diye heini,2,4 pathar nahi chabba saktin...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chemistry ki class mn sir ny 1 larki se pocha!
Wht is nitrate?
Larki shrma kar boli
Sir, Ap b Na Qasm se,
Night-Rate
1500/- Sirf ap k li
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pati-vo khubsurat LADKI Muzko Has k Dekh rahi hai..
Patni-Pehle confrm kar,Has k dekh rahi hai Ya Dekh K Has Rahi hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Park Me Romance Karte Ho, Bacho pe kya
Asar Parega?
Aadmi: Hum dono Married Hain
Police: To Ghar Me Karo
Aadmi: Tab Iske Husband Par Kya Asar Parega?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A boss asked santa to bring 2 corner tickets for a movie to enjoy with his gf..Santa brought 2 corner tickets- A1 & A24..LO KARLO ENJOY!!! ”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan goes For job intrview…
Manager to pathan:”where is abu dabi?”
pathan: “jis qubristan mein hamara Ammi Dabi,wahin tora door Abu dabi..:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu: What''s the difference between Confidence
and Confidential?
Santa: yo are my son I''m Confident. your friend is
also my son, that''s Confidential.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MOLU:kya tum pass ho Gaye
GOLU:Ha,hamari puri class pass ho Gyi But hmari madam fail ho gayi
MOLU:kese
GOLU: wo abhi B usi class me pdha rahi he
by Pak101.com (few years ago!)
Sad Story. 1 Aunty Thi Unki 1 Beti Thi Wo Uski Boht Care Krti Thi,
Baal Sanwarti Thi, Poniyan Bandhti Thi k Bachi Achi Dikhay.
Pr Bachi Ki Aankhain Hamesha Bahir Rehti Theen Aise (0_0)
Aunty Ne Boht Docters Ko Dikhaya Lekn Wo Sahi Nhi Hui.
Phr 1 Baba Ko Dikhaya To Wo 1 Mint Mai Sahi Ho Gai.
Aunty Boht khush B hui or heran B..
Phr Baba Se Pucha k Aap nay Aisa Kya Kiya k Wo 1 dam Sahi Ho Gai…
Baba Ny Kaha: Main Ny Sirf Bachi Ki Poniyan Dheeli Ki hn.:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)