Khwab Me Kal Ksi Se Larayi
Pathan:
Meri Khwab Me Kal Ksi Se Larayi Hogai Thi Aaj Me Nahi Soun Ga
Friend:
Larayi Kal Hoyi
To Aaj Q Nahi Soye Ga?
Pathan: Aaj Wo Banday Lekar Aaye Ga.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 913 views
Similar Jokes
Father: what do can you do for my daughter
Father: You are ignored
Boy: Y?
Father: I need someone who live for my daughter not who die and leave her alone
MORAL: Ziyada sahnpatti bi thek nhi hoti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse:
Mubarak Ho Apke Ha Bacha Huwa Hay Kya Nam Socha Hy?
Baap:
Aap Itni Aatang & Beautiful Hen
Ap Hi Koi Nam Bata Den?
Nurse:Iska Nam Begairat Ka Bacha Rakh Den
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Mehnat Karoge
To Kuch Banoge
Sant-Teacher Hamra
Gadha To Itni Mehnat Karta Hai
Magr Wo Ab Tak Kuch Nahi Bana ...;->
by Pak101.com (few years ago!)
A lawyer was filling out a job application when he came to the question: "Have you ever been arrested?"
He answered no to the question.
The next question, intended for those who answered the preceding question with a yes, was "why?" Nevertheless, the lawyer answered it "Never got caught."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Shalimar Expres Kitne Baje Ayegi?
TT: 9 Bajy
Pathan: Local train
TT: 1 Bajy
Pathan: Mal Gari?
TT: 12 Bajy
TT: Jana Kahan He?
Pathan: Patri Cross Karni He.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Best Break Up Ever:
A Pathan Threw 6 Cricket Balls At His GirlFriend.
Girl Friend: What Was That For? Pathan: Its OVER
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bivi ne pati ke gale main bahein dalker kaha- Kaisi lag rahi hun main?
pati- bulkul vaisi jaise bhagwan shanker ke gale me nagin latkati ho....
by Pak101.com (few years ago!)
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar sakte ho ?
Funny Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej sakta hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Management student kisses a girl.
Girl-whats this?
Boy- its called DIRECT MARKETING.
Girl slaps d boy
Boy-what is this?
Girl- this is CUSTOMER FEED BACK...:)
by Pak101.com (few years ago!)
1 student ne MBA ka form Bhartay huay watchman se pocha :
janab kaisi hay yeh university?
WATCHMAN:
Bohat hi Achi hay. main ne b yahan se he MBA kya hai..
by Pak101.com (few years ago!)