Punjabi Boy: Main tere nal shaadi
Punjabi Boy: Main tere nal shaadi nahi kar sakda. Ghar wale mana kar rahe ne.
Punjabi Girl: Ghar vich kon kon hai.
Punjabi Boy: 1 bivi te 3 bache.
by Pak101.com (few years ago!) / 1032 views
Similar Jokes
3 chhipkliyan diwar pe chal rahi thein.
Ek ne gana shuru kiya
Jaisey hi gana band kiya baki ke do gir padein!
Bolo kyon?
Stupid eis liye
Baki dono ne tali bajai…
by Pak101.com (few years ago!)
3 Pathan Raat Ko Car K
Derwaze Band Hony Ki Waja Se
Andar Hi Phans Gaye Thy ...
Aur Soch Rahe Thy k
Car Main Se Kaisy Nikla Jaye?
1st Pathan:
Yar Aisa Krty Hain k Engine k
Rasty Niklne Ki Koshish Krty Hain.
2nd Pathan:
O Nai Yar,
Diggi k Raste Niklty Hain.
Aur 3sra Jo Un 2no Ki Batain Sun Rha Tha, Bola:
Yar Jo Bhi Krna Hai,
Jaldi Karo Barish Hony Wali Hai,
Aur Car Ki Chhat Bhi Nhi Hai
by nabeel (few years ago!)
Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do
by Mohammad Ali (few years ago!)
Lrki ro rhi thi Pthan:Q ro rhi ho? Lrki:khon test krwna h ungli katniparegi Pthan B rone lga Lrki:kia hoa Pthan:mne to pishab test krwna he
by Mazhar Khan (few years ago!)
Hi,
Doing nothing?
Then Make a Place,
4 Me in ur Heart!!
I May come there any time!
Ur's Faithfully,
"HeArT aTtAcK"
by Mazhar Khan (few years ago!)
A depressed engg. Student went 4 sucide train
come closer & closer
but suddenly jumped out of the track & said yaar
kal to assignment dena hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shiekh: Is Sheeshy ki koi Garanty ?
Dukandar: Ap isko 100 Manzil Se Nichy Girao Ye 99 Manzil Tak Nahi Totey Ga.
Shiekh: Jee Oye Shehzade Kar Dey Pack…
by Prince Aurangzeb Tunio (few years ago!)
Mene Usay Phone
Kiya Wo So, Rhi Thi
Phir Usne Mujhe Phone Kiya,
Main So, Raha Tha:)
#Moral:- Jaisi Karni, Vaisi Bharni...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Student: Jo Cheez tumhen tang ya
preshan karay usay apnay pas bhi na bhataknay do…
.
.
.
.
.
.
.
Student: Chal shabash sab se pehlay to nikal..;)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: mera beta raat bhar book ke saamne hee baita rahta hai.
Banta: lekin phir bhi woh fail kyu huaa?
Santa: wah book 'facebook' tha, isliye
by Pak101.com (few years ago!)