2 pandito main larai
2 pandito mei ladai ho rhi thi.
Tisre pandit ne aakr pucha kya hua ?
To 1 pandit bola : jb mei lehsun pyaj ni khata to
isne mere chiken mei dala Q ?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Lady- Kya tumhari bus mein bachho ka aadha kiraya lagta hai,
Conductor-Haan,Agar 12 Se Kam ho,
Lady- Theek hai, Mere to 10 hi hain,.
by Pak101.com (few years ago!)
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon mangwaye ga...?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki 18th floor se gir padi..
.
13th floor pe 1 ladke ne catch
kar liya or pocha mujhse pyar
karogi..
.
Ladki:" no,, Ladke ne usey chhor
diya 9th floor pe 1 aur ladke ne catch kiya or pucha mujhe kiss
karogi.. .
Ladki:" no, Usne b chhor diya.. .
Ladki cheekhen marti hui 1 aur
chance ki dua karne lagi.. .
.
3th floor pe aate aate Pappu ne
catch kar liya.. .
Ladki foran boli:" mai tumse
pyar bhi krungi aur kiss bhi
karungi" . Pappu ne usey foran chor diya or
bola Pappu:"
Characterless girl,
Isse accha to tu mar jaye "Main sareef banda hu ye galat
kaam hargiz nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Girl In Train - Can I Sit Here ??
.
Boy- Yes Of course.. Itz All Yourz ;)
.
Girl- Can I Take Some Water ??
.
Boy- Yes Why Not ;)
.
Girl- BROTHER which Iz The Next Station ??
.
Boy - Mere Dimaag Me GPS laga hua hai Kya
Chal Bhaaag Hatttt... Kamini Chudail Kahin Ki :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ek Baba Jee se: Baba jee mere lie dua Karen
ke meri shadi kesi samajdar admi se hojaye
Baba Jee: Ghar chali ja baiti, Samajdar admi khabi
shadi nahi karta
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: yaara ye
“Sent Message”
kya hota hai?
dusra pathan: Khuda ki kasam tum to bilkul jahil ka bacha hai.
“Sent Message” ka matlab hai khushboo wala message.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Went 2 Temple
Seein D People Puttin Coins In 2 d Box
Sardar Said:
Wah!!Its Amazin..
People Talkin 2 GOD Thro
Coin Phone Without Reciever!
by Pak101.com (few years ago!)
PUPIL: I plan to do absolutely nothing for the next three months.
TEACHER: That should be easy You've had nine months of practice doing that in school.
by Pak101.com (few years ago!)
santa daru pee k tala kholne laga, hath kapne ki
vajah se tala nhi khula,
banta- mai khol du,
santa- mai khol lunga, tu ghar ko pakad, sala bahut
hil raha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)