Emotional Atyachaar
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 797 views
Similar Jokes
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Pak101.com (few years ago!)
Public to Santa: us rowdy ke vajah se hum pareshaan hai. use haamare area se bhagaane ka koi tareeka bataao?
Santa: aasaan hai, use election mein khadaa karke MLA banaa do. agle 5 saal tak woh tumhaare area ki taraf nahi aayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Oopar aasman hai
Niche sagar hai,
Aur ek bander isse
Shayri samaj kar parh raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Question: Pathan aur Gadhay main konsi 2 cheezen same hain?
Answer: Dono Bachpan main Khob Soorat hotay hain, aur Baray ho kar Transport ka kaam karte hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek bachay ka school me addmisssion hua
Teacher: Bataoo Somnaath ka butt kis ne toora?
Student: Miss! Qasam sey mai ne nahi toora, mera to aaj 1st day hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Kamjori hai fruit khaya karo chhilke sahit
After one hour
Santa: Mera pet dard ho raha hai
Doctor: kya khaya tha
Santa: Nariyal chhilka sahi
by Pak101.com (few years ago!)
father- 1 zamana tha k mai Rs 10 me kirana, saag, dudh, or nashta leke aata tha.
Beta-Ab possible nahi hai Dad Qki ab wahan CCTV camera hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher said to Sardar: Write here your best friend’s name in English.
Sardar wrote: ‘ Beautiful Red Underware’
Teacher: What’s this mean?
Sardar: His name is Sundar Lal Chaddi
by Pak101.com (few years ago!)
aek pthan jab kam pr aya to us ny apny dost sy kaha mein aj apni wife ko kiss kr ky aya hoo
to us ka dost bola usy to mein ny bhi kiss ki to pthan bola pehly to mein ki thi na...
by Mazhar Khan (few years ago!)
what is the extreme limit of stupidity? Two Sardars sitting on a Rikshaw….,
and….,
fighting for a corner seat.
by Pak101.com (few years ago!)